در طراحی سایت به کاربرانتان احترام بگذارید

۴۲ بازديد
پباده سازی فرم عضویت، خرید و یا این که هر فرم دیگری که در وبسایت خویش به آن نیاز دارید، می بایست مبنی بر چند اصول و قواعد صورت بپذیرد. در حین تولید یک فرم همواره بدین نکته دقت داشته باشید که ممکن میباشد استفاده کننده شما فیلدی را خطا مالامال نماید، طراحی سایت فروشگاهی در مشهد  یا این که آن را فراموش نماید و تا نهایی مرحله تثبیت داده ها پیش رود حال که او به مرحله نهایی تثبیت اطلاعاتش میرسد، چنانچه بدون چاره باشد بازگردد و فرم را مجدداً لبریز نماید منصرف خواهد شد. چرا‌که وی نمی خواهد یک‌توشه دیگر این مرحله طولانی را طی کند و شاید در پایان بدین فیض رسد به هیچ عنوانً خرید این متاع و یا این که عضویت درین وبسایت ارزشش را ندارد.
 
پباده سازی فرم می بایست به سیرتکامل‌ای باشد که شخص در مواجهه با غلط، نیاز به کامل شدن داده ها از نخست نداشته و صرفا به تصحیح فیلد متبوع بپردازد. لبریز کردن دوباره تمام فرم استفاده کننده را خسته و آزرده خواهد تولید و ممکن میباشد برای مدام این مشتری را از دست بدهید. بهتر میباشد یوزرها خویش را تشویق فرمائید تا داده ها آیتم نیازتان را درج کنند ولی از ناچار کردن آن ها به انجام شغل های تکراری پرهیز کنید. 
 
 
 
 
 
 
 
هنگامی‌که از یوزرها درخواست تصحیح فرم را دارید می بایست به لحن خویش و کلماتی که به کارگیری میکنید اعتنا داشته باشید. درین وضعیت بایستی از لغات احترام‌آمیز امداد بگیرید و از به فعالیت بردن جملاتی که موجب ساخت شم نامطلوب در یوزرها می‌گردد، خودداری کنید. شخصی که وارد وبسایت شما میشود می بایست همواره احساس نماید گزینه احترام قرار گرفته و هیچ‌گاه در قبال اشتباهاتش حس ابله بودن نداشته باشد. 
 
اشخاص در قبال توهین به شدت برخورد میدهند و در صورتی‌که چنین برداشتی از خوی شما داشته باشند، با گاز اینترنت‌سایتتان را سوراخ خواهند نمود. به این جهت بهتر میباشد این زمینه را بدیهی مطرح نمایید که خطاها تنها بخشی از این پروسه می‌باشند و اکثر وقت ها فیس می دهند، طوری کردار نمایید که اضافه شم احترام و پذیرفته شدن نمایند.
 
4- روند عمل را برای مشتریان توضیح دهید!
طبیعت بشر به سیرتکامل‌ای میباشد که زمانی به مکانی حس وابستگی داشته باشند، شم بهتری داشته و همیشه به آن راز می زنند. درصورتی که می خواهید تارنما شما بازدید بالایی داشته و نرخ تبدیل آن ارتقا یابد، به مشتریانتان حس وابستگی القا فرمائید. با آنان طوری کردار فرمائید که اینترنت‌وبسایت شمارا از آن خویش می داند و از تمام جزئیات آن اطلاع داشته باشند. چون درک کردن قانون ها یک مجموعه او‌لین گام برای حس پذیرفته شدن در آن میباشد.
 
هنگامی‌که می خواهید یوزرها فعالیت مشخصی را در وب سایت شما انجام دهند (مثلا روال تثبیت‌اسم در وبسایت)، فرایند عمل را به صورت پر‌نور و بدیهی بیان نمائید. در‌این حالت آنها حس بهتری به وب سایت شما داشته و نسبت به آن شم وابستگی بیشتری خواهند داشت. مثلا می‌قدرت فرایند انجام فعالیت را در قالب تصاویر برای یوزرها به اکران در آورید. به کارگیری از موشن گرافیک و یا این که برنامه کودکان‌های کوتاه و معدود حجم نیز ایده جالبی میباشد.
 
 
 
 
 
 
 
5- با یوزرها اذعان کرد‌وگو فرمائید!
گهگاه یوزرها در وبسایت مبتلا سردرگمی میشوند و یا این که سوالی برایشان پیش میاید که جواب آن را در لینک و پیوند‌های گوناگون تارنما نمی‌یابند. در‌این موقعیت آماده آوردن قابلیت و امکان اظهار‌کرد‌وگو با یک کدام از مدیران تارنما می تواند تاثیر متعددی در ساخت حس با شخصیت شمرده شدن یوزرها داشته باشد. چون این اظهار کرد‌وگو موجب ارشاد استفاده کننده گردیده و سوالهای اورا مرتفع خواهد ایجاد.
 
شما میتوانید از طریق‌های مختلفی همچون رابطه ایمیلی، چت آنلاین، درج داده ها ارتباط تلفنی و یا این که نشانی محل کار کمپانی برای برقراری تماس حضوری به کار گیری کنید. 
 
 
 
 
 
 
 
در غایت ذکر این نکته خالی از لطف وجود ندارد که حس احترام و پذیرفته شدن اشخاص به شناسایی و حتی سپاس بشریت گشوده می گردد البته متأسفانه در دنیای دیجیتال شاید کمتر بدین قضیه پرداخته می گردد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.