آماده‌سازی سایت برای تبلیغات در گوگل در مرحله‌ تبلیغات

۷۴ بازديد
طراحی سایت فروشگاهی در مشهد  1.1 داشتن رابط کاربری بی آلایش

تارنما می بایست به سیرتکامل‌ای پباده سازی شود که یوزرها بتوانند به راحتی به هر قسمتی که میخواهند بروند. طرح ارزش‌گذاری تولید ها می بایست برای آنها قابل شعور باشد. همینطور یوزرها می بایست بتوانند به راحتی شایسته ترین صفحه ها متبوع خویش را پیدا نمایند. قرار دادن دکمه‌ برگشت و یا این که پیوند‌های داخلی و مسیرهای تکان، یوزرها را برای گشت و گذار در تارنما پند می نماید.

مهیا کردن وبسایت برای تبلیغات در گوگل1.2 استعمال از بک‌گراند قشنگ

یکی اصول مهم برای طراحی وب گذشته از تبلیغات در گوگل، دقت به المان‌های بصری و گرافیکی تارنما میباشد. پیشین از اینکه برای تبلیغات هزینه‌نمائید، در آغاز بایستی پباده سازی و زیباسازی آن را به یک طراح وب سایت رشته‌ای و یا این که گرافیست بسپارید. همگی فاکتورهایی مثل دسته فونت، سایز متن‌های نوشتاری، اندازه‌ی تصاویر، تر و تمیز بودن خطوط (Justify)، خوانا بودن محتوا و … می بایست پیشین از تبلیغات باز بینی شوند.

1.3 طراحی وب با برنامه‌ریزی

یکی نکات مهم برای طراحی وب سایت با اصول باصرفه‌سازی و seo، داشتن برنامه‌ی مشخص و معلوم میباشد. نباید بدین تصور کنید که بازدیدکنندگان به محض ورود به وبسایت مسلما بایستی خرید انجام دهند. بلکه بایستی بازه زمانی دوره متعددی در تارنما به کاوش بپردازند تا متاع آیتم نظرشان را پیدا نمایند.

درک کردن اینکه یوزرها چه مطالبی را طولانی تر میخوانند و به‌دنبال چه صفحاتی می باشند به شما امداد می کند تا اینترنت‌وبسایت خویش را مطابق با نیاز آنها پباده سازی فرمائید.

1.4 حذف مورد ها طولانی تر از وبسایت

در حین طراحی وب می بایست بعضی از عنصرها بیش تر را از وب سایت خویش حذف نمایید. برخی از این موادسازنده دربردارنده پیام‌هایی میباشد که برای یوزرها مزاحمت ساخت مینمایند. مثلا برنامه خردسالان‌های پیچیده با محتواهای بسیار طولانی منجر برهم میل کردن تمرکز یوزرها میگردد. بدین ترتیب هیچ سودی به درحال حاضر یوزرها ندارد. جز اینکه منجر فراری شدن آن ها می گردد.

از سوی دیگر برای یوزرها جدیدی که جدیدا وارد وب سایت شما گردیده‌اند، رابطه با صفحه ها پاره ای مشقت بار میباشد. پس بایستی صفحه های را آراسته فرمایید. از قالب‌های مطلوب و شکیل برای وب سایت استعمال فرمایید. از سوی دیگر پیوندها، تصاویر زیاد یا این که متن بیش تر را هم از تارنما حذف فرمایید. نامرتب بودن صفحه های، بازدیدکننده را مبتلا غلط مینماید.

1.5 درج دکمه‌های اشتراک‌گذاری کانال‌های اجتماعی

یکی از دیگر از اصول بهینه سازی در طراحی وب سایت، درج کردن دکمه‌های کانال‌های اجتماعی در صفحه ها وب سایت میباشد. در انتها محتواهای وبلاگ هم بایستی دکمه‌های اشتراک‌گذاری در رسانه‌ها اجتماعی را قرار دهید. با این فعالیت به یوزرها این زمان را می‌دهید تا محتواهای سایت شمارا با بقیه یوزرها به اشتراک بگذارند. در صورتی فعلا هیچ فعالیتی در کانال‌های اجتماعی ندارید، بهتر میباشد از همین هم اکنون به سراغ پرکاربردترین آنها از گزاره اینستاگرام، تلگرام، فیسبوک، توییتر، لینکداین و … بروید.

1.6 ارتقاء سرعت وبسایت

پیشین از تبلیغات در گوگل نخست بایستی سرعت تارنما را باز نگری فرمائید. صفحه های متبوع بایستی در کمتر از 3 ثانیه برای یوزرها گشوده شوند. در غیر این رخ وب سایت را گشوده نمیکنند و آن را رها می نمایند. پس هزینه‌ای که برای تبلیغات PPC و گوگل ادوردز میکنید، به هدر می‌رود.

سرعت لود صفحه های وبسایت بایستی برای کلیه یوزرها (تلفن همراه‌های هم پا و رایانه) به یک اندازه باشد. پس بهتر میباشد از تصاویر و فولدر‌هایی با حجم معدود برای صفحه ها تبلیغاتی استعمال فرمائید. همینطور پلاگین‌های سنگین را از وبسایت حذف نمایید.

1.7 در لحاظ تصاحب کردن پیمایش تارنما

پیمایش تارنما به دو عامل برای با صرفه‌کردن شرایط وبسایت ضرورت داراست:

به یوزرها امداد می کند تا سریع‌خیس آنچه را که میخواهند، پیدا نمایند.
این عمل به درجه‌بندی موتورهای جستجو گر امداد مینماید.
به جای متن بهتر میباشد از ناوبری توصیفی به کارگیری فرمایید. از کلماتی استعمال نمائید که یوزرها در‌پی آن می باشند. یوزرها سریع‌خیس بر روی متن کلیک کردن و در‌این‌صورت‌ گوگل به اهمیت وب سایت شما پی میبرد.

گوگل درایو چیست؟

گوگل درایو، سرویس ابر ذخیره ساز است و مثل تمام سرویس های کلود یا ابر، اولین کاربرد آن این است که می توانید به جای ذخیره ی اطلاعات روی هارد ،آن ها را به طور آنلاین ذخیره سازید.ابر ذخیره ساز با آپلود کردن فایل ها روی سرورهای از راه دور— یا روی “ابر”— فضای شما را در کامپیوتر خالی می کند. این کار باعث می شود که فضای بیشتری روی دستگاه برای اطلاعات مهم تری چون نصب برنامه ها و بازی های با حجم بالا ایجاد شود.

علاوه براین کلود سرویس ها مزیت های خیلی بیشتری برای ذخیره سازی اطلاعات به روش آنلاین برای شما ایجاد می کنند. هنگامی که اطلاعات خود را روی سرویس کلود ذخیره می کنید، در هرجایی که بخواهید ، بدون هیج دستگاه متصل به اینترنت می توانید به آن دسترسی داشته باشید. علاوه براین می توانید این اطلاعات را با دیگران به اشتراک بگذارید.

آموزش کامل گوگل درایو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.