Django چارچوب برنامه نویسی تحت وب با پایتون

۴۰ بازديد

css لهجه استایل دهی به تارنما

با به کارگیری از لهجه html همانگونه که گفته شد، شما فقط می‌توانید اسکلت طراحی سایت فروشگاهی در مشهد خویش را بسازید اما نمیتوانید صورت و طرح به آن بدهید. به‌این خواسته برای پباده سازی بهتر و قشنگ خیس وب سایت ها و صورت دهی به آنان لهجه css بوجود آمد. این لهجه هم جزء گویش های آرم گذاری محسوب میشود و به خواسته صورت و بعد از آن دادن به وبسایت و پباده سازی رابط کاربری وبسایت ارائه شده‌است.

جاوا اسکریپت اولیه لهجه اسکریپتی پایین اینترنت

این گویش به مراد اپ نویسی در سمتی که مخاطب وجود دارااست و انجام بعضی کارها نظیر اعتبار سنجی فرم ها، رابطه با سرور و این نوع فعالیت ها بوجود آمد. این لهجه خلاف اعتقادوباور بخش اعظمی از اشخاص هیچ ارتباطی با گویش نرم افزار نویسی جاوا ندارد.

در کنار اهمیتی که‌این گویش داراست، کتابخانه های مندرج برای آن هم بسیار اصلی می باشند. از جمله تکنولوژی Ajax بر اساس جاوا اسکریپت پیاده سازی شده‌است یا این که کتابخانه های jQuery و Angular پلتفرم های جامعی برای پباده سازی و نرم افزار نویسی وبسایت به اکانت می‌آیند.



jQuery از مهمترین کتابخانه جاوا اسکریپت

این کتابخانه به خواسته معمولی خیس کردن کد نویسی با گویش جاوا اسکریپت به وجود آمده میباشد. د رانجام برخی از پروژه ها گهگاه نیاز میباشد تا وسعت بالایی کد نوشته گردد و پیرو آن تعداد صفحه های بالا میرود و سبب ساز ساخت‌و‌ساز نقص‌ و پیچیدگی میگردند. این کتابخانه با داشتن چندین مباحث کد نویسی و فراهم گردیده، این نقص‌ را حل کردند. کافیست تا با به کارگیری از شرایطی که در jQuery رقم خورده میباشد عمل خویش را به مکان تایپ کردن هزاران خط کد انجام دهید.

php پراستفاده ترین گویش نرم‌افزار نویسی

در هم اکنون گویش php پرکاربرد ترین لهجه نرم افزار نویسی وب سایت محسوب میشود. این لهجه یک گویش سمت سرور میباشد. بدین مفهوم که همه کد ها روی سرور اجرا می گردد و فیض برای استفاده کننده در خروجی تولید میگردد. این لهجه به جهت متن گشوده بود و همینطور مجانی بودنش بسیار طرفدار پیدا نموده است و در حال حاضر بیش تر از 70 درصد از وب سایت ها با به کارگیری از این لهجه اپ نویسی پیاده سازی گردیده اند.

از اپلیکیشن های زیر وبی که با این گویش درج شده میباشد می‌تواند به مورد ها پایین اشاره نمود:

وردپرس
جوملا
دروپال
اپن کارت
مجنتو
ASP.Net لهجه زیر اینترنت مایکروسافت
مثلا گویش های نرم افزار نویسی مطرح در حوزه اپلیکیشن نویسی تارنما محسوب میشود. این لهجه بوسیله کمپانی مایکروسافت ارائه شده‌است و ورژن بروز خیس لهجه ASP به حساب می‌آید و در چارچوب .Net ارئه گردیده اند تا عده ای که با این اپلیکیشن کد نویسی می نمایند، بتوانند از روش فرمان های جانور در‌این گویش هم اپلیکیشن های پایین اینترنت خویش را به وجود آورند.

مزیت این لهجه قابلیت پیاده سازی وبسایت های برنامه ای گردیده در گوشه و کنار ویژوال استودیو میباشد و همگی ابزار مو جود درخصوص رابط کاربری و طراحی وب سایت را هم در مشت شما قرار میدهند. به علاوه می شود به نکات مثبت پایین هم اشاره نمود.

قابلیت عیب یابی و رفع غلط
پاسخگویی بهتر در درخواست های یوزرها
به کار گیری از یکسری گویش اپ نویسی فارغ از محدودیت
سرعت اجرایی بالا
Django چارچوب اپ نویسی زیر اینترنت با پایتون
پایتون لهجه اپ نویسی تازه ظهوری میباشد که مخاطب با به کار گیری از این لهجه قادر است برای پلتفرم های ویندوز و اینترنت، نرم افزار های مختلفی را پباده سازی و پیاده سازی نمایند. این گویش به طور پیش فرص قابلیت نرم‌افزار نویسی زیر اینترنت را ندارد ولی با استفاداده از کادر ورک جنگو این امکان به شما داده شده‌است.

این کادر ورک قابلیت و امکان های بسیار مثبت و نیکی داراست که؛

ساختار یک پارچه و مطلوب
وجود اپلیکیشن های مهیا در دسترس
وجود ماژول های مهیا
امرها آسوده
وجود ابزار مطلوب برای حل خطاها و رفع غلط ها
مثلا آنها می باشند.

مبانی برنامه نویسی شی گرا (OOP) در پایتون

برای یادگیری مبحث مهم برنامه نویسی شی گرا در پایتون، مفاهیم زیر را هم در قسمت تئوری و هم پیاده سازی بررسی خواهیم کر:.

1- کلاس (Class)

2- شی (Object)

3- وراثت (Inheritance)

4- صفت (Attribute)

5- متد (Method)

در ادامه آموزش برای برنامه نویسی شی گرا به اختصار از OOP استفاده می کنیم. بریم یادگیری OOP در پایتون را شروع کنیم!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.