معرفی ابزارهای بهینه‌سازی تصاویر

۴۰ بازديد

ImageRecycle
ImageRecycle تصاویر JPEG، PNG، GIF و PDF را با صرفه‌سازی کرده و نتیجه ها دیده‌گیری را به شما ارائه میدهد. طراحی سایت فروشگاهی در مشهد  این ابزار همینطور به شما اذن می دهد تا تصاویر اینترنت‌وبسایت خویش را آنالیز نمایید و به یاری آن همت وبسایت خویش را ارتقا دهید.


CompressNow
یکی از دیگر از ابزارهای با صرفه‌سازی تصاویر با کاربری سهل میباشد. شما به آسانی می توانید تصاویر JPEG، PNG و GIF خویش را آپلود کرده، درصد فشرده‌سازی را تهیه و تنظیم و برای به کار گیری از وب سایت خویش آن را دانلود نمائید.

شما می توانید بطور هم‌زمان 10 تصویر را آپلود نمایید. البته برخلاف CompressNow، Optimizilla یک سطح باصرفه‌سازی را برای تصاویر اعمال می‌نماید.

در شرایطی‌که کلیه تصاویر نیاز به سطح فشرده‌سازی مشابهی دارا هستند، پس CompressNow فعالیت شما ریلکس‌خیس می‌نماید.


Trimage
Trimage ابزار دیگری میباشد که تصاویر را در کمترین وسعت ممکن سئو می نماید. این ابزار به شما اذن سئو فرمت های JPEG و PNG را می‌دهد.

به یوزرها لینوکس این قابلیت را میدهد تا EXIF و Metadata را از تصاویر تمیز نمایند.


Online Image Optimizer
Online Image Optimizer این قابلیت را به شما میدهد تا به آسانی تصاویر خویش را از کل فرمت‌های اساسی باصرفه‌سازی فرمایید. این ابزار همینطور دربرگیرنده خصوصیت‌های تبدیل تصویر هست، که قادر است به شما در تبدیل JPEG به PNG برای به کار گیری آنلاین یاری دهد.

برخلاف دیگر ابزارهای باصرفه‌سازی تصاویر، Online Image Optimizer این قابلیت و امکان را به شما می دهد تا تصاویر را از روش URL نیز آپلود فرمایید. این بدبن معناست که شما میتوانید تصاویر را از گذشته در وبسایت خویش باصرفه نمائید. در طولانی مقطع، این گزینه سبب ساز صرفه‌جویی در وقت شما برای جایگزینی تصاویر دیرین می شود.

Online Image Optimizer صرفا به شما اذن آپلود یک تصویر را میدهد، که سایز تصویر متبوع حداکثر بایستی 2.86MB باشد.


Tiny PNG
Tiny PNG یکی کهن‌ترین و دوستداشتنی‌ترین ابزارهای با صرفه‌سازی تصاویر میباشد که دارنده تجهیزات متعددی میباشد. این ابزار فرمت‌های JPEG و PNG را با صرفه‌سازی می‌نماید.

این ابزار به شما اذن می دهد که حداکثر 20 تصویر را به‌طور هم‌زمان و حداکثر 100 تصویر را در ماه آپلود نمائید. اندازه هر تصویر نباید بیش تر از 5MB باشد. پس از فشرده‌سازی، شما می توانید تصاویر را در کامپیوتر خویش دانلود کرده و یا این که آن‌ها‌را در Dropbox ذخیره فرمایید.

Tiny PNG، همینطور پلاگین WordPress و Magento را در مشت شما قرار میدهد تا نیازی نباشد برای فشرده‌سازی تصاویر خویش از اینترنت‌وبسایت فردی خویش به دور گردید.


Resize Photos
یک کدام از دیگر از ابزارهای بدون پول باصرفه‌سازی تصاویر میباشد. با به کار گیری از این ابزار شما میتوانید به آسانی تصاویر را به طور آنلاین آپلود فرمایید و سطح فشرده‌سازی را دربین 100-1 گزینش نمائید.

همینطور میتوانید از این ابزار باصرفه‌سازی تصاویر برای اعمال جلوه‌های تصویری، طی مراحل با صرفه‌سازی تصاویر به کار گیری فرمایید که مشتمل بر: زیرنویس‌ها، جلوه‌های عکس، کناره‌ها، رفلکس‌‌ها، سایه‌ها و کناره‌های گرد میباشد.


GiftOfSpeed
GiftOfSpeed ابزاری برای فشرده‌سازی تصاویر PNG و JPEG میباشد. این ابزار باصرفه‌سازی تصاویر، از تکنیک فشرده‌سازی چندتایی برای به دست‌کم رساندن اندازه تصویر به کار گیری می‌نماید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.