9 اشتباه بزرگ که باعث می‌شود وبسایت شما غیر حرفه‌ای به نظر آید.

۴۲ بازديد

خلاصه
ایجاد وب سایت به وسیله خویش فرد در ظاهر میتواند یک ایده خوب برای کارآفرینان نادر قدرت از نظر مالی باشد. طراحی سایت فروشگاهی در مشهد آن‌گاه که استارتاپ شما یه خرده پا گرفت، می‌توانید برای خویش یک طراح بگیرید و یا این که نگرانی هایی از این دست داشته باشید.


تولید تارنما بوسیله خویش فرد در ظاهر می تواند یک ایده خوب برای کارآفرینان نادر قدرت از نظر مالی باشد. سپس که استارتاپ شما مقداری پا گرفت، می‌توانید برای خویش یک طراح بگیرید و یا این که نگرانی هایی از این دست داشته باشید.
در واقعیت، پباده سازی برای کسب و عمل نوپای شما، از آن چه که شما تصور می کنید اهمیت بیشتری داراست. هنگامی که یک کسب و عمل آنلاین را استارت می کنید، بازدیدکنندگان همواره آن را مبنی بر جزئیات کوچک در پباده سازی قضاوت خواهند کرد.
مشتری‌ها سردرگم می‌باشند. آنها به برندهای گسترده انگشت شماری اعتماد دارا هستند. چرا بایستی به یکباره به شما اعتماد نمایند؟ در صورتیکه شما در ثانیه‌های نخستین اعتنا آنها را جلب نکنید، آنها را از دست خواهید بخشید.
در غایت، کوچک‌ترین جزئیات می باشند که وسیع ترین تفاوت‌ها را رقم میزنند. ولی در‌حالتی که می خواهید یک مارک آیتم اطمینان رفتار نمایید و درآمد کسب نمایید، این جزئیات می بایست به توجه نظارت شوند و در مکان مطلوب به عمل فرایند. درین نوشته، اینجانب راجع‌به ایرادات متداولی که طراحان اینترنت غیرحرفه‌ای مرتکب می گردند سخن خواهم کرد. حتی چنانچه توان‌های محدودی در ساخت وب سایت داشته باشید گشوده هم می توانید برخی از این مشکلات متداول که به ساخت سایت شما نفوذ کرده را تشخیص دهید.

1 . استعمال نامناسب از قالب
می قدرت نیاز به به کارگیری از قالب فراهم را در استارتاپ‌های کوچک و خودگردان ادراک کرد. به هر اکنون در شرایطی‌که شما در غایت به‌این تصمیم رسیدید که از آنان به کارگیری نمایید، اندیشه نیکی میباشد که یک طراح استخدام فرمائید تا آن را برای نشان تجاری شما، فردی سازی نماید. ممکن میباشد در غایت به سود خیلی خیر هم برسید.

یک اختلال شایع که در وب سایت‌هایی که از قالب فراهم به کار گیری می‌نمایند به چشم میخورد، رابطه ظاهری ضعیفی میباشد که در میان نشان تجاری (لوگو) و دیگر اجزای سایت دیده می شود. رنگ‌هایی در نشان تجاری (لوگو) وجود داراست که در هیچ مکان دیگری از تارنما از آن به کارگیری نشده میباشد یا این که فونت هایی که با فونت های دیگر مصرف شده در تارنما هم خوانی ندارد.

در صورتی می خواهید راجع به بسته بسط نشان تجاری صرفه‌جویی فرمایید، دستکم اطمینان کسب فرمایید که استعمال از قالب در وب سایت خیلی شفاف و واضح نباشد.
2 . به کارگیری از بوت‌استرپ پیش‌فرض
یک کدام از خطاها مختلف البته به به عبارتی اندازه وحشیانه، به کارگیری از پباده سازی پیش فرض بوت استرپ بر روی وب سایت شرکتتان میباشد. شما با به کارگیری از فونت Open Sans هیچ کس را فریب نمی‌دهید. تشخیص و تمایز تارنما‌هایی که از یک طرح استعمال می‌نمایند سخت میباشد و این پدیده برای نشان تجاری شما ضرر و زیان‌توشه خواهد بود.

یکی‌از چیزهایی که افشا می‌نماید وبسایت شما با Bootstrap درست شده، فونت Awesome میباشد. که همچون بوت‌استرپ به جهت دارا بودن تیم جامعی از آیکون‌هایی که احتمالا در یک لهجه بصری نیاز خواهید داشت، محبوبیت بسیار متعددی بدست آورده میباشد. و در شرایطی‌که به خیر و خوبی به آن مسلط باشید به کار گیری از آن در رابط‌های پیچیده میتواند یاری کننده باشد.
به طبع فایده اپلیکیشن شما بیشتر از سه آیکون همگانی میباشد؟ چرا همت نمی کنید تا تیم‌ای از آیکون‌ها با جزئیات بیشتر برای نشان دادن نقاط قوت مهم خویش استعمال فرمایید یا این که تحت عنوان یک ایده جسورانه چرا از یک تصویر گر برای انجام آن سود نمی‌گیرید؟

فونت‌ها نسبت به آن‌چه که اشخاص غیر طراح تصور می‌نمایند، مورد اساسی‌تری میباشد. با این که تنها حروف میباشند ولی میتوانند سبب ساز پیروزی یا این که باخت ساخت سایت فروشگاهی یا این که شرکتی شما شوند.

یک اختلال سایت های در منزل درست شده و غیرحرفه‌ای این میباشد که ناهمخوانی مقداری فی مابین فونت‌های تیتر و متن مهم وجود دارااست. صرفا اعمال بعضی تغییرات در اندازه فونت‌ها باعث تمایز آن ها نخواهد شد. از تعیین‌های جسورانه‌تری در فونت تیتر به کار گیری نمائید و همت نمایید به وضوح نسبت به بقیه اجزای متن اهمیت بیشتری پیدا نماید. این عمل سلسله مراتب را محافظت می نماید و به آرامی دیده ها را در تارنما هدایت می نماید.
3 . به کار گیری از پس‌مورد تیره
رنگ پس‌قضیه بیش‌ترین بخش وب سایت شمارا پوشش میدهد بنابر این بهتر میباشد که با تمرکز تعیین گردد.


تحت عنوان یک قاعده کلی، سایت‌های به طور کامل سیاه به طور تقریب هیچ‌گاه قشنگ به حیث نمی رسند مگر این‌که به طور رشته‌ای پباده سازی گردیده باشند. رنگ سپید یک برگ چیره میباشد، البته بیشتر طراحان از خاکستری بسیار پر‌نور استعمال می‌نمایند. دقت داشته باشید که هرچه خاکستری تیره‌خیس خواهد شد، قرائت حروف سیاه روی پس‌مورد دشوارتر خواهد بود. بهتر میباشد معیار سیاه در خاکستری کمتر از ۱۵٪ باشد تا روشنی پباده سازی مراقبت گردد.
4 . یک سری فراخوانی برابر برای یک فعالیت
هر شیت‌ای روی تارنما شما می بایست فقط یک فراخوانی برای فعالیت کردن داشته باشد. در شرایطی‌که شما صرفا یک مورد برای مبادرت به یوزرها خویش ندهید آنها‌را راز درگم می‌کنید و آنها مجبورند برهه زمانی متعددی برای تصمیم گیری و بعد مبادرت صرف نمایند. حتی ممکن میباشد آن ها به خیال و خاطر این که ببینند این فعالیت زحمت متعددی دارااست، ورقه شمارا رخنه‌ نمایند.

مطمئن گردید که تا حد قابلیت تعداد فراخوانی‌های لازم را محدود کرده‌اید. مبادرت کردن را برای یوزرها خویش سهل وآسان نمایید سوای این‌که نیاز باشد دوران متعددی تفکر نمایند. چه یک کلید نام نویسی باشد یا این که گزینش یک طرح، به یاری گونه های گرافیکی آن چیزی را که می‌خواهید صورت پذیرد و بوسیله مخاطب گزینش گردد پر رنگ سازید و مورد‌های دیگر را ملایم‌خیس و غیرجذاب خیس پباده سازی فرمایید.
5 . اشتباهات تهیه و تنظیم و مسافت‌کذاری

مسافت‌گذاری مشقت بار میباشد. گذاشتن مسافت کافی، البته نه عدد حدی که فضای سپید متعددی حریم المان‌ها باقی بماند احتمالا طاقت فرسا‌ترین نصیب پباده سازی میباشد. البته با بعضا مقررات میگردد آن را بی آلایش سازی کرد. در آغاز، مطمئن گردید که کلیه المان‌ها به صورت قابل قبولی کنار هم قرار گرفته‌اند، آنگاه، فضای سپید کافی حریم آن ها تخصیص دهید.
6 . نوشته غیر رشته‌ای
تایپ کردن طاقت فرسا میباشد، البته برای این‌که در وب بتوانید مراد خویش را برسانید ضروری میباشد. به خصوص در شرایطی که بخواهید چیزی را بفروشید، می بایست مطمئن گردید که نوشته شما به سادگی قابل ادراک میباشد، و آن را توسط تصحیح کننده تحلیل نمائید تا اشتباه املایی نداشته باشد.

اینجانب بعضی وقتها جملا‌ت ناخوشایندی را در نوشته میبینم که به لحاظ می رسد تحت عنوان محافظ دور و اطراف در روند نخستین پباده سازی مندرج میباشد. ایده نیکی میباشد که یک نفر پیش از این‌که جملا‌ت روی وبسایت برود یک توشه آن را بخواند.
7 . ایرادات خوانایی
در‌حالتی که نتوانم بخوانم هیچ یه خرده از نوشته خوب هم نخواهد توانست کسب و فعالیت شمارا محافظت نماید. بخش اعظمی از جزئیات کوچک میتواند بر چگونگی احضار شدن متن شما جراحت برساند و در سود، بر روش مشاهده کمپانی شما موءثر باشد.


اعتنا داشته باشید که مشکلاتی مانند مسافت خطوط بسیار نادر، فونت کوچک ناخوانا یا این که ناهم خوانی بسیار ذیل میان پس‌قضیه و متن را برطرف فرمایید. حتی در صورتی‌که این دست اندرکاران سبب دشواری قرائت برای بخش اعظمی از اشخاص نشود، صرفا وجود این اشتباهات در سایت شما منجر گردد تا جلوه‌ای غیر فن‌ای به خویش بگیرد. می توانید فکر کنید که قرائت در فیسبوک طاقت فرسا باشد؟
8 . یکنواخت نبودن
اسم تجاری شما بایستی به طور بی‌نقصی یکنواخت باشد. هر کجا که ظواهر می شوید، چه کانال‌های اجتماعی، تبلیغات فیسبوک یا این که اطلاع رسانی های غیر‌آنلاین، مشتریانتان می بایست با گاز اسم تجاری شما‌را بشناسند.

ولی بیایید یک قدم عقب‌خیس برویم و مطمئن شویم که تارنما شما یکنواخت وهماهنگ میباشد. آیا شما مدل UL خاصی دارید که فونت اساسی شمارا جانویسی می‌نماید؟ آیا رنگ‌های لوگو شما دقیقا به عبارتی رنگ‌هایی می‌باشند که در سایت مستعمل میباشد؟ آیا شما از سایه رنگ یکسان در تمامی‌جا به کارگیری کرده‌اید یا این که صرفا مشابه هم می‌باشند؟ اکثر وقت ها، فقط محافظت طبقه‌بندی گردیده فولدر ‌های CSS و حذف کردن کدهایی که موردنیاز وجود ندارد قادر است این اختلال عدم سازش را از دربین برنده شود.
9 . پباده سازی بیرون از روال رایج


هر وبسایتی که هنوز از پباده سازی سنگین متحرک و سایه‌دار به کارگیری می‌نمایند، تاریخ‌قبل به لحاظ می‌رسند. در حالی که از افکت‌های سه‌بعدی در هرجا پباده سازی خویش غربت میکنید، بهتر میباشد در پباده سازی‌های یک بعدی و تخت خلاقیت به خرج دهید.

شما 9 خلل رایجی که در چک سایت‌های استارتاپ های متعدد با آن مواجه شدیم، آشنا شدید. درحال حاضر با نکاتی که گفته شد بازگردید و سایت خویش را بازبینی فرمائید!
Webone مجموعه جامعی از طراحان اینترنت باسابقه دارااست که مجموع زمان کاری خویش را صرف طراحی وب فروشگاهی و طراحی وب سایت شرکتی کرده اند. سعی فوق العاده و پر رنگ آنها با مشتریان، سبب گردیده هر کسب و کاری که برای طراحی وب نو به ما مراجعه کرده به نتیجه ها درخشانی رسد. حال، ما قصد داریم به شما هم چهت نیل به چنین نتایجی یاری کنیم.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.