تارنما شما ریسپانسیو

مقالات طراحی سایت

تارنما شما ریسپانسیو

۸۵ بازديد

طراحی سایت فروشگاهی در مشهد


ریسپانسیو!
در صورتی‌که وبسایت شما ریسپانسیو نیست، بایستی فاتحه کسب و کار جازی خود را بخوانید به دلیل آن که حجم قابل توجهی از ورودی تارنما شما توسط کاربرانی می باشد که از مرورگر گوشی خود استفاده مینمایند.

ریسپانسیو نبودن وبسایت مثل این می باشد که چشم شما در فروغ ضعیف، همان عملکردی را پیش بگیرد که در ذیل نوروفروغ آفتاب داشته است! همین قدر عجیب و فاجعه بار!

در شرایطی که وب سایت شما تدارکات لازم برای میزبانی از کاربرانی که با تلفن همراه هوشمند به وب سایت شما ورود میکنند را نداشته باشد، بهتر است خود را شکست خورده در این میدان پیکار بدانید. البته یک نحوه فرارو گریز وجود دارد که آن هم: با باز ساخت وب سایت در سریع ترین زمان ممکن می باشد!

5- کاهش چشمگیر نرخ تبدیل مشتری (Conversion Rate)
در حالتی که تارنما شما در مورد ها بالا به نیکی کار کرده و نقصی ندارد اما Conversion Rate پایینی داراست، حتما قصه از یک جای دیگری آب می‌خورد. در واقع در حالتی‌که کاربر وارد تارنما شما شود اما اکشن مورد نیاز شما (خرید، دانلود، کلیک و…) انجام ندهد، به مرور با کاهش نرخ Conversion Rate مواجه می‌شوید.
در‌حالتی که این نرخ این به طور مستمر روند کاهشی داشت، بهتر است بدون فوت وقت اقدام به باز ساخت وب سایت خود فرمایید.



قدم دوم: ریشه یابی خطاها وب سایت
در صورتیکه یک دکان بعداز گذشت زمان طولانی، فروش دندان گیری نداشته باشد چه بایستی کرد؟ چاره چه می باشد؟ یا باید تولیدها فروشگاهی خود را تغییر و تحول دهید، یا قدمی در سمت بهبود ارائه خدمات بردارد.

موقعیت وب سایت هم دقیقا به همین فیس است؛ زمانی که ریشه یابی خطاها به اتمام رسید، میتوانید با باز ساخت سایت مرهم و دوای دردی برای شمکلات خود بیابید.

برای نظارت حالت و خطاها فعلی سایت، سه فاکتور پایین حق اولویت شماست:

تعداد صفحات تارنما
اندازه فونت سایز
سرعت بارگزاری
کیفیت تصاویر
گرافیک بکار رفته
اما نظارت و باز نگری وبسایت، به همین راحتی‌ها نخواهد بود. چک و غربال یک تارنما نیازمند ابزارهایی همچون Google Analytics و Google Search Console که کاملا مسلط به خلق کاربر می باشد.



قدم سوم: برنامه ریزی برای یک شروع جدید
بعد از سبک سنگین کردن بازخوردهای مخاطب توسط ابزارهای هوشمند، نوبت برنامه ریزی برای اعمال تغییرات و آماده کردن مقدمات باز طراحی سایت است. لیستی از اشتباهات مزاحم تهیه و تنظیم کنید و آنان را به ترتیب تقدم منزلت‌بندی کنید.

حق اولویت با مشکلاتی می باشد که رفع آن‌ها، بازده پر رنگ‌تری برای تارنما داشت باشد.
مطمئن باشید رفع هرگونه ایرادی از Homepage، قادر است تاثیرات مثبت قابل توجهی روی بازده سایت و جلب لحاظ مخاطب داشته باشد.

بعداز Homepage، نگاهی به المان های پایین بیندازید تا از استاندارد آنها مطمئن شوید

برندینگ که شامل طراحی لوگو، فونت و رنگ‌بندی قالب می باشد.
کاربر پسند بودن وبسایت مشتمل بر حذف صفحات بی اثر و بهبود دسترسی به
کیفیت ارائه محتوا شامل لحن نوشتار و تصاویر
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.