مراحل راه‌اندازی سوپر مارکت اینترنتی به زبان ساده

۲۷ بازديد

فرآیند راه اندازی سوپر مارکت اینترنتی به گویش معمولی
اکنون که با مقدمات فعال سازی سوپرمارکت اینترنتی آشنا شدید، وقت آن رسیده که طریق تولید مغازه اینترنتی موادغذایی طراحی سایت فروشگاهی در مشهد  را به شما فراگیری دهیم. ما می دانیم که شما نمیخواهید بازه زمانی متعددی را صرف ساخت سایت فرمایید؛ از طرفی هم احتمالا مهارت متعددی برای عمل با آن را ندارید. به همین عامل تصمیم گرفتیم فعال سازی ساخت‌و‌ساز سوپرمارکت با وبسایت ساز پرتال را به شما فراگیری دهیم.



برای ساخت‌و‌ساز مغازه اینترنتی در پرتال، یک شماره تلفن وارد میکنید. یک نام موقت برای فروشگاهتان تعیین میکنید. وبسایت آزمایشی شما ساخت‌و‌ساز می شود. شما تا 7 روز مجال دارید، به طور مجانی از این تارنما به کار گیری نمایید. در صورتی‌که آن گاه هم خواستید ادامه دهید، یکی بسته‌ها را خریداری می کنید و تارنما را با دامنه منحصربه‌فرد خودتان تثبیت میکنید.

اولی کاغذ‌ای که بعداز طراحی سایت میبینید، پنل مدیر میباشد. یکسری ویدیوی آموزشی، با یک ترتیب معلوم گذارده گردیده که به شما خاطر میدهد بایستی چه عمل فرمائید. برای مثال به چه شکل قالب گزینش نمائید؛ آن را بازنویسی نمائید؛ مال بگذارید؛ درگاه پرداخت بگیرید و هر چیزی که برای داشتن یک وب سایت فروشگاهی نیاز میباشد.

همانگونه که دیدید برای داشتن سوپرمارکت آنلاین نیازی به شکستن شاخ غول وجود ندارد. به راحتی و در کمتر از یک روز هم می توانید این فعالیت را انجام دهید. در حالتی که که در‌صورتی‌که می‌خواستید یک شعبه دیگر از فروشگاه را خط مش بیندازید، یک ماه سرگرم بودید.

فروش تولیدات سوپرمارکت در وبسایت‌ها و خدمت‌های دیگر


برای کسب درآمد از مغازه اینترنتی، می بایست برای وب سایت خویش وقت بگذارید. شاید به هر دلیلی نتوانید این عمل را انجام دهید. یک رویه دیگر هم وجود داراست که می توانید محصولتان را آنلاین بفروشید و آن فروش در وب سایت‌ دیگرافراد میباشد. اما در‌این‌صورت‌ می بایست بخشی از بهره را به بقیه افراد بدهید.

فروش اینترنتی کالاهای سوپرمارکتی فقط محدود به داشتن وبسایت فروشگاهی وجود ندارد. شما میتوانید تولیدها خویش را از روش وب سایت‌ها یا این که برنامه‌های دیگر بفروشید. برای مثال چنانچه دکان خویش را در نرم افزار اسنپ تثبیت فرمایید، مشتریان حریم شما با به کار گیری از این نرم افزار میتوانند از شما خرید نمایند.

با نیچ مارکتینگ کناره‌ای از بازار را تصاحب نمایید
در صورتی مقداری در وب کاوش نمائید میبینید که مغازه‌های متعددی محصول ها سوپرمارکتی را میفروشند. همینطور در این مورد رقبای قدرتمندی مثل دیجیکالا و اُمال حضور دارا‌هستند. با‌یقین رقابت با شایسته ترین مغازه‌های اینترنتی مواد غذایی بسیار دشوار و پرهزینه میباشد. پس شایسته ترین رویکرد برای برد در‌این حوزه، غرض قرار دادن بخش کوچکی از بازار یا این که نیچ مارکتینگ میباشد.

منظورمان این میباشد که نیازی وجود ندارد از به عبارتی نخستین، به قصد ناکامی این رقبا وارد بازار گردید. روی نصیب کوچکی از بازار تمرکز نمایید. به عنوان مثال دکان اینترنتی تیرینک بر روی فروش آب میوه، چای و دمنوش تمرکز نموده است و یک مثال خوب از نیچ مارکتینگ در مسئله فروش تولیدها غذایی محسوب میشود. همچنین وب سایت تنقلات همانگونه که از نامش پیداست، روی فروش تنقلات مقصود‌گذاری نموده است.

به چه شکل از سوپر مارکت اینترنتی خویش فروش داشته باشیم؟
تا اینجا با شیوه راه اندازی سوپرمارکت اینترنتی آشنا شدیم. اکنون نوبت به فروش متاع رسیده میباشد. اذن دهید از به عبارتی نخستین، این را بگوییم که به درآمد وصال نیاز به فرصت دارد. یعنی این طور وجود ندارد که تا دکان خویش را ساختید، از به عبارتی ماه اولیه داشته باشید.

به‌دنبال یک‌سری نکته به شما می گوییم که هم به فروش شما امداد می‌نماید؛ هم سبب می گردد مشتریان دکان شما‌را به سایر هم معرفی نمایند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.