صفحه اصلی شما می‌تواند چند بخش داشته باشد:

۸۷ بازديد
طراحی سایت فروشگاهی در مشهد 
ویدیوی معرفی
باز نگری کلی تولیدها و اسلایدرها
خصوصیت‌های تولیدها
در رابطه ما
بخش مشتریان
مطالعات موردی
منابع و لینک و پیوند‌های ما یحتاج
8. از فضای سپید نترسید.
فضای سپید یا این که به عبارتی خلأ یک المان براق در طراحی وب سایت میباشد که واحد سنجش خوانایی و چشم شدن تارنما را بهبود می بخشد. بدین دور و بر «فضای منفی» نیز گفته می‌گردد به دلیل آن که هیچ المانی نظیر محتوا، عکس و یا این که مواقعی از این دست در‌این نواحی چشم نمی شود.

بخش اعظمی از صاحبان وبسایت‌ها سماجت دارا هستند که از ذره ذره وب سایت برای معرفی محصول ها و سرویس ها و یا این که قرار دادن مطالب و نکات موءثر به کار گیری نمایند در حالی که‌این به طور کامل غلط میباشد و خلأ اذن می دهد تا محتوای وب سایت و یوزرها بتوانند نفس بکشند و سوای هر سیرتکامل سرو صدا و سردرگمی به المان‌های وب سایت نظم می بخشد. تا حال تاءمل کرده‌اید که چرا گوگل با آن عظمت فقط یک کاغذ سپید با یک عکس و یک پنل کاوش و یک‌سری دکمه بی آلایش میباشد؟

9. تارنما را برای گوشی سئو فرمائید.
می بایست بدانید که فعلا دست کم 80 درصد از یوزرها وب تلفن همراه هوشمند دارا هستند و از این شیوه به وب سایت‌ها رمز میزنند، مطالعه می نمایند و حتی خرید مینمایند. پس تارنما شما می بایست ریسپانسیو باشد و برای گوشی تماما سئو گردیده باشد به گونه ای که یوزرها گوشی در آن شم راحتی نمایند.

10. چشم گردید.
در شرایطی‌که میخواهید حضور آنلاین مفید داشته باشید و بتوانید از آن کسب درآمد فرمائید بایستی در وهله‌ی اولیه، بوسیله مخاطبان چشم گردید.

این فعالیت با بسط یک استراتژی بهینه سازی مطلوب قابلیت و امکان‌پذیر میباشد که بایستی با اعتنا به پرسونای مخاطبان و مشتریان خویش که در موتورهای کاوش مواقعی را کاوش می نمایند این عمل را انجام دهید. ایجاد محتوای مربوط به این فعالیت و باصرفه‌سازی کلیدواژه‌ها، ساخت و نشر ویدیوها و وب لاگ و مقاله ها و مواقعی از این قبیل رویه‌هایی برای چشم شدن در بستر وب و موتورهای کاوش نظیر گوگل میباشند.

می بایست در آغاز در باب مطلوب‌ترین کلیدواژه‌ها تحقیق فرمایید و بدانید یوزرها شما در وب دقیقا دنبال چه چیزهایی می‌باشند و متناسب با آن محتوا ایجاد نمایید، بعد یوزرها شمارا پیدا می‌نمایند و به تدریج با شما آشنا می شوند و تبدیل به مشتریان شما می شوند. در حیث داشته باشید که seo فرایندی تدریجی میباشد و ابدا قرار وجود ندارد به طور ناگهانی از آن سود بگیرید و می بایست با همت و عملکرد مداوم و روزمره این فعالیت صورت پذیرد.

11. آزمایش و تحلیل کردن را متوقف نکنید.
محاسبه راه و روش‌هایی که چهت نیل به حاصل موردنظر خویش استعمال میکنید بسیار مهم میباشد و می بایست بدانید یوزرها شما چه طور با شما و تارنما شما تعامل دارا‌هستند، نرخ کلیک‌ها، ترافیک دریافتی و نرخ فروش شما شما به چه شکل میباشد و کیفیت صفحه ها شما در موتورهای کاوش به چه فیس میباشد و چه سکو‌ای دارید.

در صورتی‌که صدها برگه و مقاله دارید بایستی این صفحه ها را محاسبه فرمایید و معیار تاثیرگذاری هرمورد را گزینش نمائید و آن گاه با رعایت آن‌ها قدم‌بعدی خویش را بردارید. گهگاه وقت‌ها ممکن میباشد تغییراتی را در وبسایت ساخت فرمائید و معطل بمانید تا سود آن را ملاحظه کنید، این آزمایش‌ها می توانند پیروزی شمارا تضمین نمایند و هیچگاه نباید از انجام آزمایش‌ها بترسید و یا این که آن ها را رها فرمائید. آزمایش‌هایی نظیر A/B میتوانند به طور اصولی شمارا در این باره امداد نمایند.

12. لینک و پیوند‌های شکسته خویش را تصحیح نمائید.
با دقت به تعداد صفحه ها و حجم وب سایت شما ممکن میباشد لینک و پیوند‌های شکسته در سایت شما به وجود بیایند و یوزرها حین استعمال از مطالب تارنما شما با خطای 404 مواجه شوند و این خبر بسیار ناخوشایندی میباشد و راندمان و تلاش سایت شمارا دستخوش تغییرات منفی و مخرب می کند و تجربه کاربری تارنما شما‌را در کسری از ثانیه تخریب میکند.

بایستی برای تصحیح کردن این لینک و پیوند‌های شکسته غایت کارایی و اعتنا خویش را به فعالیت ببنیدید زیرا این لینک و پیوند‌های شکسته در سکو‌بندی شما در موتورهای کاوش هم تاثیر منفی دارا‌هستند. ابزارهای زیادی برای این عمل موجود هست و اکثر زمان ها ابزارهای بهینه سازی امکاناتی برای اطلاع یافتن از این لینک و پیوند‌ها و ترمیم آن ها دارا‌هستند.

13. پیشنهادات و ایده‌های جدید و یگانه ارائه دهید.
اینکه به چه شکل بازدیدکنندگان و مخاطبان خویش را تبدیل به مشتری می کنید و یا این که به عهد بازاریابان آنان را وارد یک قیف برای فروش می کنید و آنها را نگه میدارید تا مجدد و مجدد از شما خرید نمایند فقط با ارائه ایده‌ها و پیشنهادات نو و مختص قابلیت‌پذیر میباشد. تقلید کردن از تارنما‌های حریف شاید در بالا برای شما منافعی داشته باشد البته تا‌هنگامیکه نتوانید صدایی منحصر به فرد خویش ساخت نمائید مدام پایین سایه‌ی رقبا خواهید بود.

پیچیده وجود ندارد، در حالتی که این عمل را با مشاوره همیاران و خلاقیت و ایده‌پردازی انجام دهید و همت و پشتکار مداوم را به عمل ببندید قطعا به فیض خواهید رسید و تصمیمات شما دراین مورد میتوانند گزینش کننده باشند. درضمن از تصمیم تصاحب کردن، ناکامی تناول کردن و مجدد برخاستن نترسید. اکثری از کمپانی‌های بزرگی که شرایط فعلی می شناسید بارها و بارها ناکامی خورده‌اند البته از آن ها درس گرفته‌اند و رو به جلو جنبش کرده‌اند.

14. محتوایی متناسب با پرسونای مخاطب خویش ساخت فرمائید.
در‌صورتی‌که محتوایی می‌نویسید که یوزرها را سرگرم فرمایید بایستی مراقب باشید که گیر تله‌های محتوایی نیفتید. درصورتی که برای کلیه محتوا ساخت نمایید در واقعیت برای هیچ کس محتوا ایجاد نکرده‌اید. محتوای شما خویش شما میباشید و آن چیزی که روی آن تمرکز دارید. شما به‌دنبال چه مشتری‌هایی می باشید? پس متناسب با آن ها و برای آن ها محتوا ساخت نمایید و سایر را به راحتی حذف نمائید.

می بایست بدانید چه کسی به وب سایت شما رمز میزند و به چه مراد راز می زند و چه منفعتی برای شما داراست و متناسب با آن محتوا ایجاد فرمایید. هدف ها تجاری شما می بایست در محتوا موج بزند ولی به سیرتکامل‌ای که مخاطبان متوجه آن نشوند. چنانچه مخاطبانی دارید که از محتوای وبسایت شما به کارگیری می کنند وظیفه شما این میباشد که‌این مخاطبان را تبدیل به مشتری فرمائید و میدانید چه میباشد؟ هیچ چیز به اندازه توان حرف تاثیرگذار وجود ندارد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.