بزرگترین سایت هایی که با لاراول

۴۸ بازديد

آیا تا کنون از خدمت هایی مانند پیک موتوری برای ارسال بسته‌های خویش به کارگیری نموده اید؟ الوپیک یکی سریع‌ترین و مطمئن‌ترین کمپانی‌های ارائه دهنده سرویس ها آنلاین پیک موتوری، وانت توشه، آژانس موتوری و سواری در تهران میباشد. سرویس ها آنلاین الوپیک در قالب نرم افزار‌های اندرویدی، ios و تارنما ارائه می گردد. مهم ترین بخش الوپیک بک اند تارنما آن میباشد که حکم مغز سیستم رئیس الوپیک را دارااست. تمام خدماتی که در بستر اینترنت بوسیله این مجموعه ارائه می‌گردد رابطه مستقیمی با طراحی سایت فروشگاهی در مشهد آن دارااست. الو پیک یکی از دیگر از وبسایت‌های پهناور اهل ایران میباشد برای پیاده سازی وب سایت و هسته پردازشی خویش از قاب ورک لاراول به کارگیری میباشد.

وبسایت چیلیوری

 

 

چیلیوری یک کدام از دیگر از وبسایت‌های پیشنهاد طعام در جمهوری اسلامی ایران میباشد که به وجود آمده میباشد تا توصیه خوراک را سریع‌خیس و ریلکس‌خیس نماید. این وبسایت خدماتی شبیه اسنپ فود ارائه می دهد. این وبسایت دارنده خصوصیت‌های بسیار قدرتمندی میباشد که به وسیله کادر ورک لاراول پباده سازی شده‌است. شما نیز می توانید خیلی ریلکس با مراجعه به‌این سایت خصوصیت‌های آن را ملاحظه کنید.

تارنما جیرینگ

 

کمپانی پرداخت اولیه کیش که با اسم تجاری جیرینگ شناخته می‌ شود. این مجموعه فعالیت خویش را با انگیزه ارائه سرویس ها مالی و پرداخت بر بستر موبایل آغاز کرد. جیرینگ صرفا ارائه‌ دهنده سرویس ها کیف پول یاور در مملکت میباشد و اکنون از روش درگاه‌‌های پرداخت کیف پول، کارت‌ بانکی و اکانت بانکی مبادرت به ارائه سرویس ها مالی و پرداخت بر بستر گوشی به بیش تر از 30 میلیون نفر از مشترکین یار اولیه، نموده است.

 

وب سایت و سیستم بک اند جیرینگ از لاراول اقتدار گرفته میباشد. جیرینگ سرویس ها مختلفی از پاراگراف قابلیت واریز وجه، انجام کارها مالی مانند پرداخت قبض، خرید شارژ بی واسطه سیم‌ کارت، شارژ وب، انجام سرویس ها نیکوکاری، استعلام و پرداخت جرائم و دلایل، خرید از مغازه‌های اینترنتی، انجام سرویس ها توریسم، بیمه و درنهایت برداشت وجه را فراهم می‌ سازد.

 

وبسایت deltanet Travel

 

 

یک کدام از شایسته ترین وب سایت‌های توریسم و مسافربری تارنما deltanet Travel میباشد که طرف داران بسیار متعددی داراست. این وبسایت به وسیله کادر ورک لاراول پباده سازی شده‌است. این وبسایت یاری بسیار متعددی را به مدیر تور‌های توریسم در مرزوبوم یونان میکند و روزمره بازدید‌های بسیار متعددی برای آن تثبیت می شود. شما می توانید با مراجعه بدین سایت برخی از خصوصیت‌های این تارنما که بر طبق لاراول پیاده سازی شده‌است را مشاهدده فرمائید.

 

تارنما World Walking

 

 

وبسایت World Walking سایتی جهانی میباشد که همگی مردم عالم میتوانند از آن استعمال نمایند. بدون شک هر کسی دوست داراست که برنامه پیاده روی قابل قبولی را داشته باشد تا به تناسب اندامش یاری دهد. با به کار گیری از این وبسایت میتوانید برنامه‌های پیاده روی خویش را بهبود ببخشید و پایین حیث و در دست گرفتن آن یک برنامه منظم برای پیاده روی داشته باشید. این وب سایت بسیار حاذق نیز به وسیله کادر ورک لاراول پباده سازی شده‌است که به جهت داشتن یوزرها بسیار زیاد می تواند نمونه بسیار خیر و خوبی از یک وبسایت توانمند که با لاراول پباده سازی شده‌است باشد.

 

سود گیری

درین نوشته ی علمی بعضی از کمپانی‌های وسیع اهل ایران و فرنگی که از فریمورک لاراول استعمال می نمایند، معرفی شدند. همان طور که مشاهده کردید، این تارنما‌ها محدود به یک حوزه مختص نمی شوند. چون با امداد لاراول می‌قدرت وبسایت‌های مختلفی را ایجاد. وبسایت هایی برای ارائه سرویس ها پرداخت، سرویس ها فروش آنلاین، خبری، فروشگاهی و... . هریک از این وبسایت‌ها پیچیدگی‌ها و بحران‌های مختص خویش را دارا‌هستند. لاراول به راحتی از عهده ایجاد هر مدل سایتی بر خواهد آمد و در حین تولید آن را با بالاترین سطح امنیت، کاهش میدهد. شما چه وبسایت هایی را میشناسید که با لاراول تولید گردیده اند؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.