پیاده‌سازی AR در وبسایت

مقالات طراحی سایت

پیاده‌سازی AR در وبسایت

۵۵ بازديد
حقیقت افزوده
حقیقت افزوده برای مدتی در رادار بوده ‌میباشد البته هیچ زمان لحظه "پیشرفت" خویش را تماما نداشته میباشد.
 
آیا این لحظه ممکن میباشد بر ما برنده شود اکثری از مردم بر این باورند که تاثیر آن به ویژه در دنیای تجارت الکترونیک شم می گردد.
 
تارو وولف از تاکسی وولف توضیح میدهد: " AR در اصل ترکیبی از حقیقت و حقیقت مجازی میباشد." طراحی سایت فروشگاهی در مشهد   مورد ها استعمال برای این تکنولوژی می تواند گسترده و متنوع باشد.
 
تو‌را ادامه می دهد: "مغازه‌ها و برندها به صورت یکسان کارکشته به پیاده‌سازی AR در وبسایت خویش با اذن دادن به مشتریان برای" عملکرد مجازی " بر روی خرقه‌های گوناگون، جواهرات، آرایش و پیرایش، و غیره، یا این که با اذن دادن به یوزرها برای دیدن این که مبلمان در منزل‌ها یا این که اداره ها خویش قبلی از خرید چه‌گونه به حیث می‌رسند، می باشند."
 
" این عمل سر خرید آنلاین را از در میان میبرد و به مصرف کنندگان اذن میدهد تا خرید خویش را بااعتماد به نفس انجام دهند."
 
همانگونه که طراحی وب به صورت فزاینده‌ای در هم اکنون تکان به سمت گوشی میباشد، AR به یک قابلیت و امکان بسیار ملموس‌خیس تبدیل می گردد. هنوز هم معضل‌هایی در این مورد موجود است و شایسته ترین آنان بی تردید در روش میباشد. البته آن عصر در حالا نزدیک شدن میباشد. مطمئنا AR چیزی میباشد که بایستی برای آینده از آن با خبر باشید!
 
نظرها آخرین
حقیقتا مشقت بار میباشد که اهمیت سرازیر ماندن در صنعت ساخت وب سایت را بیشتراز حد بیان کنیم. با اعتنا به روندهایی که درین نوشته‌ی علمی به آنان اشاره کردیم و حتما، چیزهای بیشتری نیز وجود دارا هستند. شایسته ترین بخت را برای خویش خواهید داشت که از این منحنی پیش بروید، از مشتریان خویش لذت ببرید و برای سال‌های آینده شغل های فوق‌العاده‌ای انجام دهید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.