دامین فرعیSub Domain

مقالات طراحی سایت

دامین فرعیSub Domain

۴۲ بازديد

مشهور ترین دامین فرعی www میباشد. دامینهای فرعی می‌توانند در DNS Server ساخت شوند و نیاز به تثبیت آن ها همانند اسم دامین اصلی وجود ندارد. اما در شرایطی که بخواهید برای یک اسم دامین یک دامین فرعی تمجید نمائید نخست بایستی اسم دامین اصلی آنرا تثبیت نمائید .



دقت به موارد ذیل به طراحی سایت فروشگاهی در مشهد  هنگام تثبیت دامنه لازم میباشد :



» عبارت انتخابی تشابه با اسم تجاری دارای شهرت و دارای اعتبار نداشته باشد .

» کوتاه و متشکل از دستکم تعداد حروف باشد .

» تلفظ و بخاطر سپردن آن آسوده باشد .

» حتی المقدور با گونه عمل تارنما رابطه داشته باشد .

» از اعداد و خط تیره استعمال نشده یا این که دستکم استعمال فیس گیرد .

» شبیه اسم وب سایت دیگری که موجب سردرگمی بازدید کنندگان شود نباشد .

» برای اطمینان از مالکیت دامنه هنگام تثبیت آن بهتر میباشد از قرار دریافت کردن نشانی پست الکترونیکی خویش در نصیب Admin Contact ویژگی ها دامنه مطمئن گردید .

» حتی المقدور از روش مراکزی برای تثبیت دامنه خویش مبادرت کنید که واژه و کلمه عبور و جواز جابجایی و تغییرات را در مشت شما قرار میدهند .

» صد رد صد موقعیت و تعهدات تثبیت کننده دامنه و نمایندگیها و همینطور موقعیت منحصربه‌فرد پسوند گزینه تقاضی را مطالعه و از تبعات حقوقی اقدامات خویش با خبر گردید .

» هیچوقت از نشانی مجهول یا این که غیر حقیقی در ویژگی ها دامنه خویش به کارگیری ننمایید .

» پیشین از گزینش دامنه مطمئن گردید که نشانه تجاری یا این که هر سیرتکامل نشانه تثبیت گردیده دیگر که وابسته به غیر بوده و شما قانونا جواز قانونی جهت به کارگیری از آنرا ندارید در نشانی شما بکار نرفته باشد .

» اگر اسم متبوع شما تا قبل از این تثبیت گردیده و مورخ انقضای آن نزدیک میباشد می‌توانید از سرویس ها دهنده خویش تقاضای سرویس ها پیش توصیه (Back Order) دامنه را بنمایید .

» هیچوقت از DNS شرکتها و سرویس ها دهنده هایی که مجاز به به کار گیری از آن نمی باشید در دامنه خویش به کار گیری نکنید و ابن خصوصیات را فارغ از مشاوره با فرد فنی تغییر‌و تحول ندهید. چون هر تغییر تحول در‌این خصوصیات میتواند سبب ساز به غیر فعال شدن وب سایت شما گردد .

» اعتبار دامنه خویش را حتآ المقدور تا یک ماه قبلی از راز رسید انقضا تجدید فرمایید .

» جهت انتقال دامنه ها از یک تثبیت کننده به تثبیت کننده دیگر یکماه زودتر از مورخ انقضا مبادرت فرمایید .

» به محل و حساسیتهای سیاسی و اقتصادی تثبیت کننده خویش اعتنا نمائید، در رخ وجود دعاوی در رابطه با پسوندهای همگانی و منحصر به فرد محل دادگاه رسیدگی کننده ، محل تثبیت کننده دامنه خواهد بود .

» در رابطه با به کار گیری از دامنه قانون ها در بین المللی و ضوابط محلی را هم زمان در حیث داشته باشید .

» از سرویس ها مانیتور ویژگی ها دامنه یا این که پنهان نمودن خصوصیات خویش برای دوری از مزاحمتهای تبلیغاتی و سرقت دامنه خویش به کار گیری کنید .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.