11 ابزار برتر پباده سازی وب

مقالات طراحی سایت

11 ابزار برتر پباده سازی وب

۵۳ بازديد
ساخت وب سایت فروشگاهی در مشهد AVOCODE برنامه نویسی وبسایت ها و یا اپلیکیشن ها را از PHOTOSHOP یا SKETCH برای برنامه نویسان پیشرفته عادی می سازد. این نرم افزار بوسیله تیمی که که CSS HAT و PNG HAT را ساخته بودند، به وجود آمده است، از این رو خیلی شگفت انگیز وجود ندارد که در این نرم افزاز بک مرحله بیشتری طولانی تر شده باشد. چیزی که AVOCODE را نسبت به نرم افزارهای پیشین این مجموعه متمایز می سازد این میباشد که شما می توانید تنها با یک کلیک از پلاگین فتوشاپ برای هماهنگ و همگام سازی فولدر های PSD خود در AVOCODE استعمال فرمایید.



AVOCODE با‌گاز و به صورت خودکار فایل های  طراحی سایت فروشگاهی در مشهد  PSD و یا پوشه های SKETCH تان را به حساب آوردن و تجزیه و باز‌نگری میکند و همه چیزی را به صورت قشنگ در طراحی رابط کاربری شما قرار می دهد. شما به صورت بی نقص می توانید روی فولدر هایی که از این نرم افزار استخراج می‌گردد مانند SVG، در دست گرفتن و مدیریت داشته باشید.







ANTETYPE

ANTETYPE یک ابزار برای ساخت رابط های کاربری ریسپانسیو برای اپلیکیشن ها و تارنما ها می‌باشد. به نظر می رسد که این ابزار تنها یک کار انجام می دهد: ساخت نمونه سازی با انعطاف پذیری بالا برای سایت ها و اپلیکیشن ها، ولی فایل های اصلی طراحی را نمی سازد. این مورد خیلی گزینه خیر می‌باشد. تیم های طراحی می توانند روی آن چه که می خواهند به وجود آورند، تمرکز کنند.



TIM KLAUCK رئیس تجربه کاربری یا UX در ANTETYPE در این مورد این گونه اظهار می دارد: \"ما به یک ابزاری برای طراحی تجربه کاربری نیاز داشتیم، ابزاری که درک بهتری از محتواها و طرح بندی ها به ما ارائه دهد. طرح بندی های و ویجت های اتوماتیک به ما این قابلیت و امکان را داد تا با گاز طراحی های مان را تکرار کنیم تا به یک طراحی واحد برسیم\".



هنگامی که این نرم افزا را دانلود می‌کنید، آرشیوی از ویجت های به شما ارائه میگردد که میتوانید به سرعت به وسیله آن‌ها آغاز به نمونه سازی و یا طراحی وب نمایید. این نرم افزار آرشیوی از ابزارها و طراحی های OS مانند IOS، ANDROID و WINDOWS را برای تان آماده مینماید تا با آن ها آغاز فرمایید.







SKETCH

SKETCH در سال 2009 فعال‌ساز‌ی شد که از آن پس افراد بسیاری شروع به استفاده از آن نمودند. پیشرفت در BOJEMIAN CODING جایی که SKETCH ایجاد شده است، بسیار لبریز سرعت است.



PITRT OMLEE بنیان گذار BOHEMIAN CODING دراین باره می‌گوید: \"زمانی که تصمیم گرفتیم تا SKETCH را بسازیم، ما در نظر داشتیم تا اپلیکیشنی را برای طراحان دیجتالی کردار کنیم. ما تلاش نمودیم تا به هدف خود دست یابیم و خوشبختانه امروزه توانستیم به این دستور دست یابیم و هم چنین این روزها خصوصیات و بهبود های بسیاری را نیز درین نرم افزار تولید نموده ایم. ما وقتی که میبینیم مردم از SKETCH برای پروژه طراحی سایت و یا اپلیکیشن خود به کارگیری می کنند، بسیار خوشحال می شویم و زمانی که نتایج عمل آن ها با این برنامه را مشاهده می کنیم، احساس رضایت به ما دست می دهد\".







FORM

FORM یک ابزار نمونه سازی میباشد که همانند او را تا به حالا ندیده ام. این مورد یک ابزار عادی طراحی محسوب نمیشود. با استفاده از این ابزار متوجه میشوید که ترکیبی از طراحی و برنامه نویسی در آن موجود هست.



در حالی که نمی توانید واقعا گرافیک هایی را در اپلیکیشن خود بسازید، شما می توانید آنها را وارد نرم افزار FORM کنید و این برنامه حرکات و تعاملاتی را روی آن انجام می‌دهد. اپلیکیشنFROM برای سیستم عامل MAC نیازمند این می باشد که از یک اپلیکیشن IOS نیز به کار ببرید که از این رو می توانید نمونه سازی هایی را در آن واحد مشاهده کرده و با آن تعامل یابید.



مدیریت برنامه نویسی نرم افزار FROM به نام MAX WEISEL در این باره این چنین می گوید: \"FROM یک اپلیکیشن طراحی و نمونه سازی با هدف ساخت طراحی آخرین است که بارها روی آن فعالیت شده و نواقصات آن برطرف گردیده است. ما می خواهیم تا طراحان به طور مستیقم روی بخش تولیدی این برنامه کار کنند و به طور هم‌زمان در حیث داریم تا مهندسین را از تمرکز روی ایرادات پیچیده رها سازیم\".







UXPIN

UXPIN یک ابزار الگوسازی و نمونه سازی طراحی سایت هست که تنها به یک تلاش محدود نمی‌شود. شما میتوانید از این ابزار برای ساخت الگوهای طراحی با انعطاف پذیری ذیل و نمونه سازی های تعاملی با انعطاف پذیری بالا به کارگیری فرمائید.



من عاشق این ابزار می‌باشم که انعطاف پذیری های بسیاری را برای کاربران خود مهیا می سازد. شما می‌توانید کار خود را با یک سر مشق خالی برای اپلیکیشن IPHONE و یا طراحی وب ریسپانسیو ابتدا کنید. شما تمامی موارد مربوط به پروژه طراحی وب سایت و یا اپلیکیشن خود را فقط در یک نرم افزار انجام می دهید. در حالتی که شما یک طراحی در چنگ دارید که می خواهید آن را نمونه سازی کرده و مورد ها تعاملی را به آن بی افزایید، ابزارهایی مانند UXPIN وجود دارا هستند که می توانید به کمک آن پروژه خود را از PHOTOSHOP و یا SKETCH وارد این برنامه نمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.