تنظیمات افزونه

مقالات طراحی سایت

تنظیمات افزونه

۵۶ بازديد

در گام نخستین روی مورد پیکربندی کلیک فرمائید. در برگه گشوده گردیده انواعی از ماژول‌های امنیتی را مشاهده میکنید که اکثرا به طور بدون پول در چنگ شما قرار می گیرند و چندین هم مرتبط با ورژن Pro می باشند که در‌این یادگرفتن کاری با آن ها نداریم. تنی چند از این ماژول‌ها به طور پیش‌فرض فعال می‌باشند.
general settings - پیکربندی  طراحی سایت فروشگاهی در مشهد   اصلی پلاگین پیکربندی اصلی پلاگینماژول پیکربندی کلی
پیکربندی مبنا و اساسی پلاگین را دربرگیرنده میگردد که به طور پیش‌فرض استانداردسازی شده‌است. ولی اگر که نیاز داشته باشید میتوانید تغییرات خویش را اعمال نمایید. سفارش میگردد صرفا پیام‌های گوناگون مثل پیام قفل صاحب خانه و یا این که قفل استفاده کننده را به فارسی جاری ترجمه فرمایید و پیکربندی را ذخیره فرمائید.

ماژول رهگیری 404
از تجهیزات دیدنی پلاگین امنیتی iThemes Security، رهگیری اشخاصی میباشد که همیشه کاغذ 404 وب سایت شمارا میبینند. پلاگین احتمال میدهد این اشخاص دنبال آدرسی مختص در وبسایتتان می‌باشند که رویکرد نفوذی در آن پیدا نمایند در حالی که‌این صفحه های بر روی وبسایت شما نیستند. بعداز تکرار دفعاتی معین، پلاگین، استفاده کننده متبوع را مسدود می کند. در رخ نیاز می توانید این ماژول را فعال فرمائید و در پیکربندی ماژول، تعداد دفعات بازدید ورقه 404 برای مسدودی استفاده کننده جهت تامین امنیت وردپرس ، تغییر تحول دهید.

404 pages- قفل های امنیتی
تولید قفل های امنیتی
ماژول راءس اعلانات
این ماژول مرتبط با آدرس اینترنتی‌هایی میباشد که پلاگین برای شما ارسال میکند. برای مثال؛ خبر هجوم ها مخرب یا این که مسدودی یوزرها را برای شما پست الکرونیکی می‌نماید. پیکربندی این بخش هم از پیشین با صرفه گردیده‌اند البته میتوانید برحسب نیاز پیکربندی را تغییر‌و تحول دهید. میتوانید گزینش فرمائید خلاصه روزمره امنیت سایتتان را برایتان پست الکرونیکی نماید یا این که نه؛ یا این که زمانبندی ارسال آن را از روزمره به یکبار در هفته تغییر‌و تحول دهید.

notification- اخذ خلاصه داده ها ایمنی
اخذ خلاصه داده ها ایمنی تارنما
ماژول یوزرها مسدود
این خصوصیت در شایسته ترین حفظ کننده وردپرس ، به شما اذن میدهد تا به راحتی تمام صاحبخانه‌ها و ادله‌های کاربری را از وبسایت خویش، فارغ از نیاز به مدیر هر سیرتکامل پیکربندی سرور، ممنوع فرمایید. هرمورد از نشانی آی پی یا این که دست اندرکاران استفاده کننده در لیست‌های مربوطه هیچ سیرتکامل اذن دسترسی به وبسایت شمارا نخواهند داشت. تارنما hackrepair.com به طور پیش‌فرض لیستی از IP های مخرب تنظیم کرده که با تیک زدن آیتم مربوطه میتوانید از این لیست استعمال نمایید.

ban users- یوزرها مسدود
مسدود کردن آی‌پی یوزرها
ماژول بیرون از دسترس
فولدر wp-admin از مهمترین فولدر‌های وردپرس محسوب میشود. به این دلیل که برای مدیر وردپرس، پوشه‌ها از این فایل فراخوانی می شوند. پلاگین iThemes Security این قابلیت را مهیا کرده که در ساعت ها خاصی این فایل در دسترس نباشد. مثلا شما از 8 صبح تا 4 عصر روی تارنما اتومات میکنید و بعداز این عصر نیازی به رئیس سایتتان ندارید و با فعال کردن این ماژول، فایل رئیس را در حین‌هایی که ساییتان نیاز به بروزرسانی ندارد از دسترس بیرون می کنید تا هیچ خطری این فایل مهم را تهدید نکند. تنها توجه فرمائید وقتی که در قاب خاکستری اکران داده می گردد با دوره حقیقی یکسان باشد. در غیر اینصورت پیکربندی شما به صدق اعمال نخواهد شد. در حالتی که که مورخ اکران داده گردیده با مورخ حقیقی وواقعی تضاد و مغایرت داشت، در پیکربندی همگانی وردپرس حوزه‌ وقتی خویش را تصحیح فرمایید.

not access- مسدود کردن wp-admin
مسدود کردن دسترسی دائمی به wp-admin
ماژول رهگیری تغییر‌و تحول پرونده
یک کدام از نقاط قوت این پلاگین همین ماژول تشخیص تغییر و تحول پوشه‌ها میباشد. به‌این‌چهره که پوشه‌های تارنما شمارا نسخه برداری کرده و تغییراتی که به وسیله شما اعمال نشده‌اند را به شما نشان میدهد. با فعال کردن این ماژول به بخش پیکربندی ماژول رفته و مورد نسخه برداری را کلیک فرمائید تا همگی پوشه‌های مهم در سوی تامین امنیت وردپرس، کپی شوند.

lists- کپی پوشه های مهم
کپی پوشه های مهم و حساس
همان طور که در عکس بالا میبینید، این ماژول به طور پیش‌فرض لیستی از فایل‌های مهم برای نسخه برداری را دربر دارااست که میتوانید آنان‌را از لیست نسخه برداری حذف نمایید. در فیلد زیر لیستی از پسوند پوشه‌هایی را میبینید که معمولا تغییر تحول می کنند و تغییر و تحول آنان از لحاظ امنیتی، اهمیت چندانی ندارد. مانند پوشه‌های mp3 یا این که jpg که ممکن میباشد اسم این فولدر‌ها یا این که خودشان به عوارض متعدد از طرف شما یا این که پلاگین‌های وبسایت، تغییر‌و تحول نماید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.