صنعت B2B

مقالات طراحی سایت

صنعت B2B

۶۰ بازديد
طراحی سایت فروشگاهی در مشهد  صنعت B2B یا همان تجارت بنگاه به بنگاه و عمده فروشی؛ در دهه اخیر رشد بسزایی داشته است. در‌صورتی‌که شما با مضمون‌ B2B آشنایی کافی ندارید؛ در یک گزاره می توان آن را ارتباطات تجاری در میان کسب و کارها معرفی نمود. این جور معاملات معمولا به منظور تامین منابع انجام میشود. برای آشنایی با بهترین وب سایت های B2B در جهان در سال 2019 با آرتامارکتنیگ هم پا شوید.... طراحی سایت فروشگاهی در مشهد

10 وب سایت برتر B2B در سال 2019

چین دارای بالاترین جایگاه در معامله به سبک B2B است و به دنبال آن ایالات متحده ، هند و هونگ کنگ درجه های بعدی این دسته کسب و فعالیت را از آنِ خود کرده اند.

پیرو لیستی از بهترین سایت های B2B در سال 2019 به همدم مختصات هر یک را مطالعه خواهید نمود.



1. Alibaba
بزرگترین راس تجارت و خرید و فروش B2B در عالم؛ Alibaba اصلی ترین مارکت پلیس B2B در جهان است. اصلیت این وبسایت چینی می باشد و اکثر لهجه ها را شامل آلمانی، ایتالیایی، لهستانی، ژاپنی و غیره را پشتیبانی می‌نماید. این وب سایت در سال 1999 فعال‌سازی شد و سایت های مشهوری مانند آمازون و eBay را پشت سر گذاشت. دو پرتال Alibaba موفق به فروش بیش از 170.000 دلار فروش در سال 2012 شدند که از مجموع فروش eBay و آمازون طولانی تر بود. این سایت فعلا میزبان 35 میلیون کاربر به صورت ماهانه می باشد.

برخی دیگر از برندهای مرتبط با Alibaba، برندهایی نظیر AliExpress، AliPay و Alibaba International میباشد. فقط نقص‌ موجود در این وب سایت این است که برخی موسسات؛ شرکت های تجاری میباشند و نه تولید کننده.



2. IndiaMART
یک شرکت تجارت الکترونیک که هم فروش B2B (بنگاه به بنگاه) و هم فروش B2C (بنگاه به مشتری) و هم C2C (مشتری به مشتری) را در پرتال خود پشتیبانی می‌نماید. این وبسایت مطرح ترین مارکت پلیس در هند است و دو‌مین سایت وسیع B2B در دانا، بعد از AliBaba به شمار می رود.

هیچکس تصور نمیکرد که وب سایت تاسیس شده توسط آقای اوتار پرادش ( Uttar Pradesh ) به عظمت امروزش تبدیل شود. درآمدIndiaMART در سال 2014 بیش از 200 کرور (یک کرور برابر یک میلیون روپیه است) بوده می باشد.



3. eWorldTrade
یکی‌از سایت هایی که جدیدا به صنعت B2B بیشتر شده است؛ eWordlTrade است که با‌گاز جای خود را در بین تارنما های دارای اسم و رسم یافته است. شرکت آمریکایی تابعه Reckon Media LLC ، شرکتی که سرویس های مبتنی بر تکنولوژی و رسانه دیجیتال را ارائه می دهد. این وبسایت در اکثر نقاط دنیا؛ واحد عملیاتی داراست.

این وب سایت یک مارکت پلیس B2B است که برای هر جنس به شما 10 قیمت پیشنهاد می‌کند. این یک نقطه ی عطف برای کسب و کارهاست و این را می اقتدار از طریق رشد آن در چندسال قبلی مشاهده نمود. اکثر تولیدکنندگان آن از چین می‌باشند، اما از کشورهای دیگری نیز مانند ایالات متحده آمریکا؛ هند؛ مالزی و پاکستان نیز درین سایت حضور دارند.



4. Made-in-China
یکی‌از‌از سایر از بهترین تارنما های B2B که احتمالا نام آن را از قبل شنیده اید. این وبسایت توسط شرکت Focus Technology توسعه و گسترش داده شده و رئیس می‌شود. این تارنما رهبر صنعت الکترونیک در چین بشمار می رود. همه ی تولیدات این تارنما در چین و تایوان ساخت میشوند.

اگرچه وب سایت Made-in-China مشکلاتی در سال 2007 با آمریکا؛ کانادا، استرالیا و اتحادیه اروپا در طیف وسیعی از تولیدات مشتریان داشته می باشد، البته همچنان یکی از چیره ترین تارنما ها در فروش بنگاه به بنگاه باقی مانده است.



5. GlobalSources
Global Sources یک شرکت تابعه هونگ کونگ است که در GSOL و NASDAQ ثبت شده است. گلوبال سورس یک شرکت نسبتا قدیمی می باشد که در سال 1970 توسط Merle A. Hinrichs و C. Joseph Bendy با عنوان تجاری Trade Media Ltd ثبت گردید.

این وب سایت در سال 2018 به طور شگفت انگیزی پروش یافت و بیش از یک میلیون خریدار دربین المللی داشت. این تارنما یک استراتژی باورنکردنی B2B برای فروش دارااست و به همین ادله می باشد که می‌تواند با رقبای فعلی خود رقابت کند و همه روزه پرورش کند. در انتهای سال 2012 ، درآمد این مارکت پلیس آنلاین B2B ، 231.7 میلیون دلار بوده می باشد.

نقطه ی فروش این پلتفرم این است که کیفیت تولیدکنندگان را محاسبه و اعتبارسنجی مینماید، سرویسی که صرفا یک سری پلتفرم دیگر در فهمیده آن را ارائه می دهند. در امتداد آن؛ این وب سایت دارای نمایشگاه های تخصصی در سراسر جهان است که خریداران و تامین کنندگان را در یک حریم برای محاسبه کیفی رودررو می کند.



6. DHgate
DHgate یک وبسایت پیشرو عمده فروشی تولیدات مرغوب چینی است که می بایست آن را امتحان فرمایید. این تارنما یک رکورد کاملا ثابت در ارائه خدمات، تولید ها کیفیت خوب و نرخ های پیشنهادی دارد که نمی اقتدار نمونه ی آن را در جای دیگری مشاهده نمود. این تارنما نیز مانند اکثر وبسایت های دارای شهرت B2B چینی می باشد اما از لهجه انگلیسی پشتیبانی می نماید.

مانند تارنما eWorldTrade، این وب سایت نیز خرید و فروش محصولات ساخت شده از صاحبان کسب و کارهای کوچک و معدل ​​را تسهیل می‌بخشد. این سایت پرداخت های در بین المللی ایمن و سرویس ارسال مال را ارائه می‌دهد. در شرایطی که چه دفتر مرکزی آن در پکن واقع شده است البته در سراسر نقاط دانا مانند ایالات متحده ی آمریکا؛ امارات متحده ی عربی؛ فیلیپین و هند شعبه ی فعال دارد.

چیزی که ما هر روزآن را نمی‌بینیم ولی در این سایت دیده میشود این می باشد که موسس آن یک خانم به نام دایان وانگ ( Diane Wang) یعنی همان موسس وب سایت joyo.com است. او همچنین مدیر بازاریابی سیستم های سیسکو بوده است. در سال 2018 این مجموعه ادعا نمود که بیش از 1.2 میلیون آفریننده ی چینی و 10 میلیون خریدار از بیشتراز 200 میهن عالم دارد.



7. TradeIndia
همانگونه که از نام این وب سایت مشخص و معلوم است؛ این یک شرکت هندی است که محل کار مرکزی آن در دهلی جدید واقع شده است. این وبسایت در حال حاضر بیش از 3 میلیون کاربر ثبت نام شده دارد و به عنوان یک کدام از بهترین وب سایتهای B2B در سراسر جهان برای فروش محصول ها ایجاد هند و تجارت جهانی فعالیت می کند. از اسباب و اثاث تزئینی منزل گرفته تا صنایع کشاورزی و ماشین آلات، این تارنما از گونه های زیادی از محصولات پشتیبانی می‌کند.

این وب سایت بخصوص برای کسب و کارهای کوچک در هند مناسب می باشد . این وب سایت در سال 1996 توسط Bikky Khosla تاسیس شد و شعبه های زیادی را در 35 شهر تاسیس نمود و بیش از 1200 کارمند متخصص دارد.

همت اساسی آن بدین چهره می باشد که یک سرویس دایرکتوری آنلاین برای جامعه واردات-صادرات جهانی فراهم می آورد.

این وب سایت بیش از 12000 نوع بندی محصولی و زیردسته داراست. در کنار این که یک صنعت B2B را ارائه میدهد؛ رویدادهای مرتبط با گوگل را نیز پشتیبانی می‌نماید و پارتنر SME گوگل می باشد.



8. iOffer
یک مارکت پلیس که نسبتاً مشابه با آمازون و eBay عمل مینماید و مطابق با شعار تبلیغاتی اش (\"مکانی برای خرید؛ فروش و تجارت\") می قدرت هر چیزی را در آن خرید و فروش نمود.

iOffer توسط Steven Nerayoff ایجاد گردید و یک سایت تجارت الکترونیک بومی در سانفرانسیسکو است که در سال 2002 تاسیس گردید.

این وب سایت شهرت خود را در جهان به عنوان یکی بهترین سایت های B2B از طریق ادعای داشتن یک میلیون کاربر که مشتمل بر 75000 فروشنده می باشد، بدست آورد.

تفاوت میان iOffer و eBay این است که این سایت راهکارهایی برای دوری از کلاهبرداری در خرید و فروش ارائه می‌دهد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.