مزیتوردپرس

مقالات طراحی سایت

مزیتوردپرس

۵۳ بازديد
طراحی سایت فروشگاهی در مشهد  ۱.سادگی و راحتی در استفاده
این ویژگی به وردپرس امداد کرده است تا در رقابت با جوملا و دروپال پیروز باشد و آن را تبدیل به انتخاب مورد عشق و علاقه طراحان وب در همگی جا ساخته است. همچنین نیاز به تخصص در تکنولوژی‌های پیچیده PHP, HTML و CSS را از دربین برده می باشد. حتی در صورتی‌که نخواهید از هیچ کد برنامه‌نویسی در وردپرس به کار گیری کنید به راحتی میتوانید از آن به کار گیری کنید.

شما می‌توانید قالب‌های فراهم را برای وب‌سایت وردپرسی تعیین فرمائید و یا در حالتی‌که به دنبال یک طراحی سایت سفارشی و منحصر هستید یا نیاز به ویژگی‌های خاصی در طراحی وب‌وبسایت خود دارید می‌توانید از یک توسعه‌دهنده فن‌ای وب در این باره امداد بگیرید. این ویژگی باعث شده تا شما مجبور نباشید زمان زیادی را صرف یادگیری ساخت سایت‌تارنما کنید و این بعدازظهر را می‌توانید در جنبه‌های دیگر کسب‌وکار خود به کار گیرید.

۲.پایداری و خلاقانه بودن
وردپرس نیز همانند گوشی شما با پایانی تکنولوژی، روندها و نیازهای کاربر آپ دیت می شود. سعی و هدف یک وب‌سایت در طول بعد از ظهر تغییر تحول می نماید و خوشبختانه وردپرس نیز با این تغییرات همگام می باشد. آپ تو دیت رسانی‌های منظم وردپرس به این مضمون‌ است که ایرادات آن برطرف می‌شود و ویژگی‌های اثرگذار و هیجان‌انگیز نو به طور مداوم به آن اضافه میگردد.

۳.گزینه‌های طراحی جذاب
وردپرس دارای هزاران تم منحصر است که اکثری از آنان رایگان می باشد. همچنین به شما اجازه سفارشی‌سازی و شخصی‌سازی تم مورد نظر خود را نیز می دهد.

۴.انعطاف‌پذیری
مزایای وردپرس - انعطاف‌پذیری وردپرس

شما می توانید برای ارائه یک وب‌وب سایت جدید و نو و یا انطباق آن با پروسه مداوم رسانه‌های اجتماعی حدود بیشتراز ۲۲ هزار پلاگین و هزاران تم را انتخاب کنید.

برای مثال می‌توانید پلاگین yoast را برای سئو سایت برای موتورهای جستجو بر روی آن نصب نمایید. در وردپرس درواقع یک کتابخانه از افزونه‌هایی با اهداف متفاوت وجود دارد که در عرض یک‌سری دقیقه می‌توانید آن‌ها را نصب نمائید.

قبل از نصب آن بر روی وب‌سایت خود اطمینان حاصل نمائید که بررسی ها و نکات مهم آن را خوانده‌اید و مطمئن شوید که به روز رسانی‌ها به صورت منظم انجام میگردد.

۵.باصرفه‌سازی موتورهای جستجو(seo)
وردپرس بهینه‌سازی موتورهای جستجو را به سادگی انجام میدهد. مواردی مانند تگ‌های H1,H2,H3، به کارگیری از لغت ها کلیدی و غیره همگی در قسمت مربوط به سئو در وردپرس قابل انجام می باشد.

۶.ساختار
یکی ویژگی‌های بسیار مهم وردپرس ساختار آن می باشد. وب‌وبسایت‌هایی با ساختار تمیز و واضح سریع‌تر بارگزاری می‌شوند و بازدیدکنندگان نیز خواستار وب‌تارنما‌هایی با بار گذاری سریع می باشند.

وردپرس اجازه ساخت نقشه‌های وبسایت XML را میدهد که این نقشه‌ها به ربات‌های گوگل نشان می دهد که صفحه ها وب‌تارنما شما کجاست و کدام یک قیمت بالا رفتن در نتیجه ها جستجو را دارند.

۷.رئیس آسان محتوا
مدیریت محتوا هیچ زمان از این ساده‌تر نخواهد شد و شما از طریق وردپرس می توانید حتی بهتر از مولف‌ها، مدیران محتوا و غیره محتوای خود را مدیر کنید.

درست همان طور که می‌توانید در word یک محتوا را بازنویسی کنید در وب‌سایت وردپرسی خود نیز می‌توانید به همان سادگی این کار را انجام دهید.

۸.همگی‌گیر بودن
مزایای وردپرس - همه‌گیر بودن وردپرس

هر جامعه و هر کسی که علاقمند به وب‌تارنما باشد قادر است از وردپرس استعمال کند و نیازی به دانش ویژه از قبیل نرم‌افزار اختصاصی و ابزارهای دیگر که طراحان وب‌وبسایت ممکن می باشد استعمال کنند نیست.

۹.امکان اشتراک
اشتراک‌گذاری در وردپرس بسیار عادی‌تر از همیشه است. با استعمال از ویدجت‌‌هایی که در آن طراحی شده است می‌توانید محتوای وب‌وب سایت خود را در سایر سیستم ادله‌ها به اشتراک بگذارید و آن را با حساب‌های رسانه‌های اجتماعی متصل فرمایید.

۱۰.منشاء باز
نرم‌افزار منشا باز نرم‌افزاری می باشد که کد مبداء آن برای اصلاح یا ارتقا توسط هر کسی در دسترس است. وردپرس به عنوان یک نرم‌افزار مبداء باز، هر روز توسط هزاران نفر از گسترش‌دهندگان در سراسر فهمیده بهبود مییابد.

این موضوع بسط‌دهندگان را جذب میکند تا ویژگی‌های جدید را بدین پلتفرم ارائه دهند. این بسط‌دهندگان درواقع یک جریان رو به بالا نو ایجاد کرده‌اند که هر روز وردپرس را وا رفته‌تر و مفیدتر می نماید.

در صورتی قابلیتی وجود دارد که شما برای وب سایت خود به آن قابلیت نیاز دارید اقبال این را دارید که در وردپرس افزونه‌ای برای انجام آن موجود هست. همچنین توسعه و گسترش‌دهندگان همپا با طراحان و هنرمندان گرافیک برای ساخت تم‌های جالب فعالیت می نمایند و بسیاری از این تم‌ها به صورت بدون پول و یا قیمت‌گذاری شده در دسترس قرار میگیرند. وب‌تارنما‌های وردپرسی به دلیل ساخت یک جامعه حاذق از توسعه و گسترش‌دهندگان ایده پرداز می‌تواند برای شرکت‌هایی که از آن استعمال می نمایند مخصوص باشد.

۱۱.پاسخ‌گویی
درصورتی که شما می‌خواهید وب‌تارنما خود را به دستگاهی تهیه فرمائید که برای بازدید‌کنندگان شما با یک تجربه فراموش نشدنی قابل دسترسی باشد، وردپرس برای شما بهترین انتخاب می باشد و فرقی نمی‌کند که بازدیدکنندگان شما از تلفن هوشمند، رایانه لوحی و یا رایانه رومیزی برای اتصال به آن استعمال می کنند.

۱۲.عملکرد
در حالیکه بخش اعظمی از وب‌وب سایت‌های ساخته شده با HTML، فقط مشتمل بر عملکردها و امکان‌های اساسی هستند، وردپرس این مضمون‌ را با ارائه تم‌ها و پلاگین‌هایی که به راحتی وب‌سایت شما‌را سفارشی کرده و تجربه کاربر را بهبود می‌بخشد به سطح جدیدی برده می باشد.

وقتی که شما وب‌وبسایت خود را از طریق وردپرس فعال‌سازی می‌کنید، محدودیتی برای چگونگی استفاده از گونه های پلاگین‌ها و تم‌ها وجود ندارد. با طیف وسیعی که از تم‌های مدرن و کهن موجود است نسبتاً هر کسی قادر است وب‌وب سایت خود برای هر گونه کسب‌وکاری را راه اندازی کند.

۱۳.اپلیکیشن رابط برنامه‌نویسی(APIs)
شبکه‌های رسانه‌های اجتماعی APIs هایی را ارائه می‌دهند که اجازه ادغام شخص ثالث با وب‌سایت‌های کاربر را می‌دهد. وردپرس هزاران APIs قابل دسترس ساخته است که به شما اجازه می‌دهد منابع خارجی را با وب‌وب سایت خود مخلوط کنید.

۱۴.مقیاس‌پذیری
در صورتی‌که در اولیهِ فعالیت خود تنها به یک وب‌تارنما با سرعت بالا نیاز داشته باشید با رویش و توسعه کسب‌وکار شما ممکن می باشد همه چیز تغییر‌و تحول کند. بسط‌دهندگان وب در همه جا تایید میکنند که وردپرس به شما این اجازه را می دهد که شبکه‌های وب‌تارنما خود خیلی سریع و سهل فارغ از هدر دادن وقت و منابع ایجاد فرمائید.

۱۵.پشتیبانی وردپرس
جامعه وردپرس شامل هزاران نفر از تکنسین‌ها و داوطلبان می باشد که مشاوره و پشتیبانی بدون پول در انجمن‌های گوناگون را ارائه می‌دهند. تنها کاری که نیاز می باشد انجام دهید این می باشد که سوال خود را ارسال و پاسخ خود را سوای معطلی دریافت کنید. همچنین می‌توانید از خدمات پشتیبانی وردپرس وب‌رمز جهت دریافت پشتیبانی و مراقبت وردپرس فایده‌ بگیرید و با خیال شل به گسترش وبسایت خود بپردازید.

۱۶.سرعت و سعی
باور آن دشوار است ولی وردپرس اجازه می دهد تا وب‌سایت خود را صرفا در یک روز بسازید و تنها نیاز به محتوا و تصویر دارد. بسیاری از افراد ممکن است با خود بگویند گزینه‌های نرم‌افزاری دیگری موجود است که بعضی از آن ها مزایای بالایی را ارائه می‌دهند. اما بهتر است بدانید که هیچ کدام از آن ها بیش از یک بار ارائه نمی شوند و هیچ کدام بها، انعطاف‌پذیری و تلاش روزافزون وردپرس را نخواهند داشت.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.