چگونه حجم مخاطبین و کاربران بیشتری را به سمت وب سایت خود سوق دهید

۵۹ بازديد
طراحی سایت فروشگاهی در مشهد 
به چه شکل حجم مخاطبین و یوزرها بیشتری را به سمت تارنما خویش سوق دهید.

بالاخره ایده تجاری تان را که مدام آرزوی آن را داشتید به حقیقت تبدیل شد.

اکنون شما نمی توانید حوصله نمایید تا تجارت تان مقدمه شود.

شاید شما حقیقتا نسبت به یک مورد مشخصی عشق مند باشید و یا این که خواهید که از روش یک بلاگ مواقعی را با بقیه افراد به اشتراک بگذارید.

شما یک تارنما شگفت انگیز را می سازید که تمامی چیز در آن درست و صراحت دارد. صرفا فقط مشکلی که موجود است این میباشد که مخاطبین و یوزرها متعددی در آن جا وجود ندارند.

شما ممکن میباشد دراین جا مستاصل گردید، با خویش فکر می‌کنید که هر چیزی در کتاب وجود داشت را موی به گیسو اجرا کردید اما هنوز مخاطبین متعددی در سایت شما حضور ندارند. نیازی وجود ندارد که خیلی نگران باشید.

پاسخ در ایجاد و ساخت محتوا در تارنما یا این که وب لاگ میباشد.

مبتنی بر HUBSPOT، 63 درصد از شرکتهای داعیه می‌کنند که دستیابی به مخاطبین اضافه، وسیع ترین معضل آنان به حساب آورده می شود، همپا با 53 درصد از بازاریابان که می‌گویند ایجاد و ساخت محتوا حق تقدم اولیه برای آنها به حساب آورده می شود. از این رو چنانچه همگی شرکت های به‌دنبال دستیابی به مخاطبین بیش تر از روش محتوا باشند، بایستی کسانی وجود داشته باشد که در این مورد دست به فعالیت شوند و امداد نمایند؟ این طور وجود ندارد؟

خوشبختانه، یک استراتژی موجود هست که تعلق کمتری به تولید محتواهای بسیار زیاد داراست البته در عین درحال حاضر معیار مخاطبین و ترازو فروش را ارتقا میدهد.



COURTESY HUBSPOT

در کنار تولید و تولید محتوا برای وب لاگ تان، شما می بایست محتواهایی را سرپرستی و تحلیل فرمایید که منجر مشتاق نگه داشتن مشتریان وبسایت میگردد.



سرپرستی و بررسی محتوا چه می‌باشد؟
از این رو حال متوجه شدیم که هر دو تولید محتوا و بررسی محتوا قادر است بسیار عالی کار نمایند. ولی ارزیابی و سرپرستی محتوا به چه مراد میباشد؟ HOOTSUITE یک توضیحی را در این باره ارائه می‌دارد:

"فرایند سرپرستی و محاسبه محتوا یک عملکردی از تر و تمیز نمودن قسمت های وسیع محتوا در سایت و نشان دادن شایسته ترین پست ها به شیوه بسیار مفهومی و مرتب سازی گردیده هست. این مراحل میتواند مشتمل بر ترتیب، سازماندهی، تغییر تحول و اصلاح و جایگذاری متوا در تم های منحصر و ویژه ای باشد و آن گاه در غایت آن داده ها را تکثیر میدهد".



از این رو در اصل، چک و سرپرستی محتوا، فرایند تجسس در اینترنت برای دستیابی به محتواهای مربوط به برندتان، گزینش و صادر کردن شایسته ترین محتواها برای بینندگان و اضافه کردن بها های بسیار از روش دوراندیشی دادن به آن‌ها میباشد که چرا تلاوت این محتوا بها وقت گذراندن آن ها را دارااست.

محاسبه و سرپرستی خوب محتوا ها به صورت مداوم به تولید و تولید برندتان یاری میکند تا هم چنان بر موضع خویش اثبات گام باقی بماند. هنگامی که شما اعتبار و توان دراین مورد در چنگ داشته باشید، مردم به شما رجوع و برگشت می‌نمایند تا در پی اطلاعاتی باشند. هرچه اشخاص بیشتری وجود داشته باشند به معنای وجود مخاطبین اضافه و طولانی تر خواهد بود که‌این فرمان نیز به معنای ارتقاء معیار فروش میباشد.a
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.