راهنمای ساخت و طراحی سایت

مقالات طراحی سایت

راهنمای ساخت و طراحی سایت

۷۱ بازديد
طراحی سایت فروشگاهی در مشهد با گسترش اینترنت و جهانی شدن وب، امروزه ساخت وب سایت و مدیریت آن، از شرایط انحصاری در آمده و هر کسی می تواند تارنما منحصر به خویش یا این که کسب و کارش را داشته باشد. در این نوشته‌ی علمی به معرفی تمام اجزای وب سایت و چگونگی فعال‌ساز‌ی وبسایت با کمترین هزینه می پردازیم.روزگاری خیر چندان به دور ساخت وب سایت فردی یا این که کاری، برای هر کسی مقدور نبود. فقط سازمانهای وسیع و شرکت های فناوری، از وبسایت ها فایده می بردند. ولی در یک ده سال پیشین وب فهمیده مارا متحول کرده و هیچ حد و مرزی نمی شناسد. هر جور اطلاعاتی که میخواهید را، به امداد وب و ولی وبسایت ها، می توانید به دست آورید. از تلاوت یک خبر گرفته تا خرید های اینترنتی که با تعدادی کلیک انجام می شوند، همگی را وام دار وب سایت ها و کانال جهانی وب هستیم. در این نوشته عملکرد گردیده تا به تمام سوالاتی که در امر طراحی وب ، راه‌اندازی تارنما ، طراحی وب سایت ، سیستم مدیریت محتوا ، مزایا و معایب هاست رایگان ، هزینه ساخت سایت و قالب وبسایت ذهن یوزرها را به خویش سرگرم داشته جواب داده شود.
تارنما اینترنتی چه چیزی است؟

سایت اینترنتی یک اطراف آنلاین میباشد، که دامنه یا این که نشانی اختصاصی به خویش را دارد و داده ها، محتوا و سرویس ها خویش را به طور آنلاین در چنگ یوزرها اینترنت قرار میدهد. هر تارنما تحت عنوان یک واحد اطلاعاتی مستقل شناخته می‌شود. برای ساختن وب سایت نیاز به یک اینترنت سرور، دامنه یا این که نشانی تارنما و یک سیستم رئیس محتوا میباشد. محتوای هر تارنما شامل متن، تصاویر، فایل صوتی، پوشه ویدئویی، بقیه اشکال داده یا این که ترکیبی از آنان است.

برای هر منظوری می توان یک وبسایت اینترنتی پباده سازی کرد. هر فرد، سازمان و کمپانی می تواند، تارنما منحصر به خویش را داشته باشد و محدودیتی برای داشتن سایت نیست.

طراحی سایت - طراحی سایت

طراحی وب – ساخت سایت

اینترنت با وبسایت چه تفاوتی داراست؟

همان گونه که در بندهای بالا اشاره شد، هر سایت به تنهایی یک واحد جدا میباشد و میتواند به کارش ادامه دهد. اما اینترنت به تیم تارنما های جان دار در فضای آنلاین گفته می‌گردد. اینترنت میتواند گروه ای از دو یا این که میلیاردها وبسایت باشد، هیچ محدودیتی نیست. در واقع تمامی وب سایت های جانور به گویش های متفاوت، اینترنت را تشکیل میدهند. با تولید هر تارنما گستردگی اینترنت نیز اضافه می شود!

اینترنت بستری عظیم از به هم پیوستن کانال های کامپیوتری است. در حالی که وب سایت یک واحد جداگانه و منقطع می‌باشد. در یک حرف می شود اظهار‌کرد؛ اینترنت به عبارتی بستری میباشد که، تارنما ها بر روی آن در حال عمل میباشند.

چرا افراد و کسب و امور به طراحی وب سایت نیاز دارا هستند؟

تا یکی‌از دو ده سال قبلی کسب و امور و اشخاص، نیازی به داشتن وب سایت شم نمی کردند. زیرا دسترسی به وب عام المنفعه مردم امکانپذیر نبود، از طرفی طولانی تر جامعه، امکانات دسترسی به وب را در مشت نداشتند مگر اندکی! از بعد از ظهر ظهور گوشی های هوشمند و پرورش فناوری وب لبریز سرعت بی سیم، وبگردی از انحصار قشر یگانه درآمد و به امری روزانه برای همگی اشخاص بدل شد. به نحوی که امروزه اشخاص برای اخذ ارشادوراهنمایی در زمینه ی پیش پا افتاده ترین مسائل نیز، به سراغ وب و سایت ها می‌روند. وب رخ تبلیغات را تغییر داده و کسب و شغل های بخش اعظمی، در بستر وب ساخت شدند …

همان گونه که اشخاص برای حضور در اجتماع، باید نام‌و‌نشان داشته باشند. در فضای مجازی نیز برای حضوری پررنگ نیاز به سایت فردی یا این که کاری دارا‌هستند. کسب و امور برای حضوری اثرگذار و رقابتی نیاز به طراحی سایت دارا‌هستند، تا بتوانند سرویس ها و محصولاتشان را معرفی و به فروش برسانند. وب سایت، نام و نشان مجازی هر شخص یا این که کسب و کار است.

اکثری از کسب و امور سوای داشتن سایت، نمی توانند در میدان رقابت بمانند. به امداد وبسایت ها می اقتدار فارغ از حد و مرز با مشتری ها رابطه داشت و سرویس ها ارائه اعطا کرد. آگهی، تبلیغات، معامله محصول ها، یافتن و رابطه با مشتری، پشتیبانی از سرویس ها یا این که تولیدات و بخش اعظمی مسائل دیگر به کمک تارنما، برای هر کسب و کار و شخصی قابلیت پذیر می‌باشد.برای طراحی وب سایت به چه چیزهای نیاز هست؟

طراحی وب سایت مستلزم علم و زیرساخت مختص خویش میباشد. دامنه یا این که دامین و اینترنت سرور، دو موردی میباشند که بدون آن ها وبسایت معنایی ندارد. دامنه به عبارتی اسم یا این که نشانی وب سایت میباشد که، در مرورگر وارد میکنید. اینترنت سرور نیز رایانه ای است که، محتوای تارنما بر روی آن ذخیره گردیده و در زمان مراجعه یوزرها، اطلاعات را در اختیار آنها قرار می‌دهد. البته برای اینکه وبسایت از دید بصری کاربردی و جالب باشد. نیاز به یک سیستم مدیر محتوا و یک قالب دیدنی داراست. که طراحان وب سایت بنابه نیاز مشتری آنرا پباده سازی میکنند.

دامنه: دامنه وبسایت ها، گستردگی فراوانی دارد و اشخاص میتوانند، هر مورد از آن‌ها را برای خویش یا این که کسب و کارشان انتخاب نمایند. معروف ترین دامنه های جهانی سه دامنه: Com, net ,org می باشند که Com از کلمه و واژه Commerical که به معنای تجاری میباشد، گرفته گردیده. Net از کلمه Network در معنای کانال و org از واژه organization در معنای سازمان گرفته شده‌است. بهتر میباشد از هر دامنه در قضیه مخصوص به خودش استعمال شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.