لهجه برنامه نويسي براي طراحي وبجواب به اينكه شايسته ترين گويش

۵۶ بازديد
طراحی سایت فروشگاهی در مشهد  بهترین گویش برنامه نویسی برای طراحی وبجواب به اینکه شایسته ترین گویش برنامه نویسی برای طراحی اینترنت سایت چه می‌باشد و مقایسه گویش php و پلتفرم ASP.NET برای تولید اینترنت سایت مبحثی تمام نشدنی فی مابین برنامه نویس ها میباشد و معمولا یوزرها نیز در گزینش یک گویش برنامه نویسی خوب برای طراحی اینترنت در گیر سردرگمی میشوند. بر این پایه در‌این نوشته ی علمی عملکرد کرده ایم گویش های برنامه نویسی برتر دانا را معرفی کرده و دو گویش لبریز رقابت PHP و پلتفرم ASP.NET از جوانب گوناگون بازنگری نماییم.
ASP.netASP.NET مخفف Active Server Page بوده و برخلاف تصور عموم یک گویش برنامه نویسی نیست، در واقع ASP.NET یک تکنولوژی و پلتفرم برای توسعه و گسترش طراحی سایت میباشد که کدهای آن می‌تواند به هریک از گویش های پایین نوشته شوند:
#CJscript#JVisual Basic.NETJavaASP.NET بوسیله مایکروسافت نسبتاً به طور همزمان با C# به دنیا معرفی شد و برهمین اصل C# مهم‌ترین و شناخته‌گردیده‌ترین زبانی میباشد که از .Net به کارگیری می نماید.
پایگاه داده آیتم به کارگیری در ASP.NET، پایگاه داده Microsoft SQL Server میباشد.
برخی از خصوصیت های مهم ASP.NETکاربری بسیار عالی برای توسعه دهندگان دارد.پلتفرم بسیار عالی برای برنامه های سازمانی میباشد.پشتیبان کارکشته زیرا مایکروسافت را دارد.تجهیزات و ابزار اکثری برای برنامه نویس ها دارد.سازگاری بسیار بالا برای ویندوز داراست.دارای پشتیبانی بخش اعظمی از زبان های برنامه نویسی و کارکرد بسیار خوب با #C می‌باشد.open source نبوده و دارای منابع کد گردیده میباشد.بر پایه سیستم عامل ویندوز میباشد.دارای نازکی بیشتری بوده و کدها باید نظم بیشتری داشته باشند.با به کارگیری از ASP.NET شما قوی به ایجاد نرم‌افزارهای پایین اینترنت که روی سیستم ادله ویندوز نصب می گردد می باشید که اینک بیشترین سهم از بازار سیستم عامل جمهوری اسلامی ایران را به صورت عام در مشت دارد.
ASP.NET برای فعال‌سازی چه پروژه هایی مناسب میباشد؟طراحی اینترنت ها سازمانی و وسیع باسطوح دسترسی گوناگون ایجاد سایت با به کار گیری از ساختارهای نوین برنامه نویسی مانند MVCفعال‌سازی اپلیکیشن به صورت شی گرادر شرایطی‌که در‌پی توسعه و گسترش ساختار و پشتیبانی سیستم در دراز مدت می‌باشند و روءیت کرد کوتاه زمان زمانی به پروژه ندارید از دات نت استفاده فرمایید.
PHPPHP یکی‌از گویش های برنامه نویسی کارکشته می‌باشد که به صورت کد باز عرضه می‌شود و اسکریپت ها و کدهای مجانی متعددی دارد. یادگیری و فراگیری PHP سهل و آسان بوده و کد زنی در آن بسیار بی آلایش میباشد. سیستم های مدیر محتوای رایگان نظیر جوملا و وردپرس از PHP به کار گیری میکنند.
بعضی از خصوصیت های مهم PHPopen source بوده و دارای منابع کد باز میباشد.کم هزینه و دارای یادگیری آسوده میباشد.بر اساس سیستم دلیل لینوکس میباشد.دارای پایگاه داده mysqlPHP برای فعال سازی چه پروژه هایی مناسب میباشد؟طراحی اینترنت سایت و فعال‌سازی پروژه هایی که در مقیاس های بزرگ عملیاتی اجرائی نمی‌شود.طراحی اینترنت سایت و فعال سازی پروژه ها با به کارگیری از کدها و اسکریپت های فارغ از‌پولطراحی اینترنت منش‌اندازی پروژه ها با سرورهای لینوکسیمقایسه سرعت، امنیت و هزینه1. گویش های برنامه نویسی PHP و ASP.NET تفاوتی در سرعت سایت ندارند. در واقع می اقتدار اعلام‌کرد عواملی مانند سرور دیتابیس، پهنای باند، محتوای وبسایت و... در سرعت وبسایت تاثیر گذار میباشند.
2. در ASP.NET کدها به دلیل اینکه با فرمت dll کد میشوند، از امنیت بالایی برخوردارند و قابلیت سرقت کدها نیست، ولی کدهای PHP به دلیل Open Source بودن طولانی خیس در معرض سرقت و انتشار غیر قانونی قرار دارا هستند که ولی راهکارهایی برای کد کردن و نگهداری از کدهای PHP نیز موجود است و کمپانی‌های بزرگ دراین باره نرم‌افزارهایی را به صورت تجاری روانه بازار ساخته‌اند. ولی با این هم اکنون شاهد این هستیم که باز هم کدهای PHP به صورت غیر قانونی منتشر میگردند و در این باره می‌قدرت کارایی NET. را چیره‌خیس دانست.
3. تولید سایت با به کار گیری از PHP به دلیل استفاده از لینوکس و کد باز بودن نسبت به ASP.NET کم هزینه خیس می‌باشد.
نمودار زیر میزان محبوبیت گویش های برنامه نویسی در سال 2017 را نشان میدهد:

اکثر این اطلاعات که از تجزیه و به حساب آوردن نتیجه ها موتور کاوش و مبتنی بر متغیرهایی مانند تعداد بسط دهندگان حرفه ای در سراسر فهمیده، دوره های آموزشی و فروشندگان شخص ثالث و بخش اعظمی از مورد ها دیگر بدست میاید.
نمودار پایین معیار تقاضای گویش های برنامه نویسی مختلف را نشان می‌دهد: (منشاء: سایت )
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.