طراحی سایت با تکنیک intrinsic

مقالات طراحی سایت

طراحی سایت با تکنیک intrinsic

۶۵ بازديد
طراحی سایت فروشگاهی در مشهد پیدایش این تکنیک با معرفی ماژول های css grid و flexbox در CSS وقوع افتاد. تا پیش از معرفی و استعمال از این تکنیک و طی چند سال قبل، برای چیدن عنصرها وب سایت و مهیا سازی ساختار یک تارنما از Table استعمال می‌شد. ولی به مرور این طرز منزلت خویش را از کف داد و فرمان های fixed و Absolute برای انتخاب عنصرها کاغذ و رده آن آیتم استعمال قرار گرفت و طراحی وب هارا پیچیده خیس و مختص خیس کرد. برای پباده سازی یک وب سایت با به کارگیری از این نحوه ها، نیاز به خلاقیت بالای طراح بود تا بتواند المان ها و موادتشکیل دهنده را به شایسته ترین طرز نظم دهی نماید تا اکران زیبایی داشه باشند و ساختاری معلوم برای المان ها وجود نداشت.

ولی معرفی ماژول های متعدد Css طراحی وب سایت را بسیار آسانتر کرد و دیگر نیازی به تکنیک های متعدد برای طراحی وب سایت و گزینش موادسازنده کاغذ نبود. چهار ماژول متفاوت CSS (Multicolumn, Flow, Grid, Flex) برای چینش موادتشکیل دهنده صفحه ها اینترنت، به شما یاری می‌کند و میتوانید به سادگی از آنها به کار گیری کرده و ساختار دوبعدی دکوراسیون محتوا در صفحه های خودرا مشخص و معلوم نمائید و ساخت وب سایت های خودرا به طور یگانه و ماهر انجام دهید.

طراحی وب سایت ذاتی، در واقع شیوه جدیدی میباشد که به محتوا این قابلیت را می‌دهد که از لایه بندی ها باخبر شود. یعنی جای اینکه به گونه خاصی از طریق های ساخت وب سایت محدود شود، ساخت وب سایت داخلی از ابزارهای طرح بندی ویژه ای مثل CSS GRIDE به کارگیری مینماید و آن هارا با نحوه ها و تکنیک های حقیقی و واقعی و سنتی مخلوط می‌نماید. همان دیگر، علاوه بر داشتن آیتم های بیش تر، ساخت وب سایت دستخوش تغییراتی اساسی می‌شود. با به کارگیری از تکنیک intrinsic، می شود به شایسته ترین صورت محتوارا در حیث گرفت وسپس آن را به شایسته ترین وجه در تارنما نشان اعطا کرد.



ساخت وب سایت intrinsic با Responsive چه تفاوتی دارااست؟

ساخت سایت داخلی، در رابطه طرز طرح بندی در اینترنت و روش تغییر‌و تحول آن به طور طراحی سایت ریسپانسیو میباشد.

برای طراحی وب سایت های ریسپانسیو، با به کارگیری از Media Queries انتخاب می‌کنیم که اکران صفحه های وبسایت در بعد ها متفاوت به چه صورتی باشد و محتوای موردنظر در دستگاه های متعدد به چه شکلی اکران داده شود. ولی در چهره استعمال از ماژول های جدیدی مثل Flex، می قدرت فارغ از به کارگیری از Media Queries، فقط با یک امر معلوم، چگونگی اکران صفحه های تارنما در سایزها و دستگاه های متفاوت را به سادگی معین و مدیر فرمائید.

در ساخت سایت ریسپانسیو، ردیف بندی ها به طور شناور می باشند بدین معنی که پهنا آنان با عوض شدن بعدها کاغذ عوض میشود. ولی در پباده سازی داخلی، می اقتدار با به کار گیری از Grid، ستون هارا نیز رئیس کرده و محتوا و سایزهای آن را شناور کنیم.

در پباده سازی ریسپانسیو ما ردیف بندی های شناور داریم یعنی بخش هایی که پهنا آن ها با تغییر تحول سایز برگه عوض می شود. البته در پباده سازی ذاتی با استعمال از Grid علاوه بر ردیف ها می‌توانیم ستون ها را نیز رئیس کرده و محتوا و بعدها آن ها را شناور کنیم. تصویر ذیل مثال ای دیدنی از کاربرد CSS grid در پباده سازی صفحه های اینترنت میباشد.

در بخش اکران تصاویر، در پباده سازی ریسپانسیو، عکس هایی که وسیع می‌باشند از فضای مشخص و معلوم گردیده بیرون می گردند مگر در شرایطی که سایز آن هارا از نصیب پهنا به بعد ها فضای بالایی محدود کنیم و طول آن به طور خود کار احتساب شود. البته در پباده سازی intrinsic با به کار گیری از object-fit می اقتدار تصویر را متناسب با سایزی که در آن قرار می‌گیرد نشان دهیم تا خویش مرورگر تصویر را متناسب با بعد ها فضای مامان نشان دهد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.