پایتون چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

۵۹ بازديد
طراحی سایت فروشگاهی در مشهد  
پایتون چه است : امروزه تعداد گویش‌های برنامه نویسی بسیار زیاد میباشد و هر یک کاربردهای مختلفی دارا هستند. هر یک از این گویش‌ها مزایا و معایب خودشان را دارا هستند. یک کدام از لهجه‌‌های برنامه نویسی مطرح دربین برنامه نویس ها پایتون میباشد که روز آپ تو دیت به ترازو محبوبیت آن بیش تر میگردد. از این لهجه برنامه نویسی برای انجام کارهایی متعددی از گزاره برنامه نویسی هوش تصنعی، توسعه و گسترش اینترنت، تولید نرم افزار‌های تلفن همراه و دسکتاپ استعمال می‌گردد. در حالتی‌که برای استارت فراگیری پایتون و گزینش آن با تردید، شک وتردید و سوالهای متعددی در اکنون دست و پنجه قابل انعطاف کردن میباشید، ادامه این مقاله را از دست ندهید تا بدانید گویش برنامه نویسی پایتون چه می‌باشد و چه کارهایی را می تواند انجام دهد.

فهرست محتوای این نوشته ی علمی

لهجه برنامه نویسی پایتون چه می‌باشد؟
لهجه برنامه نویسی پایتون چه خصوصیت هایی دارااست؟
تاریخچه لهجه پایتون | چه طور پدیدآمد و چطور پروش یافت؟
کدام کمپانی‌ها و تولید ها از پایتون به کارگیری میکنند؟
استارت فراگیری پایتون | مروری بر یبگشسنبکسیبمک جهان در پایتون
گویش برنامه نویسی پایتون چه می باشد؟
پایتون چه میباشد
او‌لین و مهم‌ترین خصوصیت این گویش «آسانی و سادگی» آن است. این خصوصیت فراگیری پایتون را به یکی‌از شایسته ترین آیتم‌ها برای تعیین اشخاصی تبدیل نموده است که قصد دارا هستند برای او‌لین توشه به فراگیری برنامه نویسی بپردازند. پایتون را خیلی سریع میتوانید خاطر بگیرید و تخت گاز کدنویسی را با آن آغاز نمائید. البته نادرست نکنید، آسانی پایتون به معنای ضعیف بودن آن وجود ندارد، بلکه python یک لهجه برنامه نویسی مفسری، چندمنظوره و سطح بالاست که از شی گرایی و برنامه نویسی ساختار یافته تماما پشتیبانی مینماید.

از این گویش برنامه نویسی به صورت گسترده در عالم به کار گیری می شود و برای آن فرقی نمی‌نماید که انگیزه شما از استعمال آن تولید اینترنت نرم افزار و برنامه نویسی دسکتاپ میباشد و یا این که حتی برنامه نویسی هوش تصنعی و مصنوعی و یادگیری ماشینی، این لهجه به شایسته ترین نحو از عهده تمام آنان بر خواهد آمد و به ‌جرئت می‌قدرت داعیه کرد که در دیگر مسئله‌های برنامه‌ نویسی شمارا فقط نخواهد گذاشت. برای اینکه بدانید که مهم‌ترین خصوصیت‌های پایتون چه است که آن را به چنین لهجه قدرتمندی تبدیل نموده است، می بایست با ساختار آن آشنا گردید.

حلقه for در پایتون

حلقه for بخشی از کد را برای مجموعه ای از مقادیر تکرار می کند.

براساس آنچه در توضیحات پایتون آمده است، حلقه for در پایتون کمی متفاوت تر از عملکرد آن در زبان هایی مانند جاوا اسکریپت یا C کار می کند.

حلقه for یک متغیر تکرار کننده دارد که مقادیر لیست (یا آرایه یا رشته) ارائه شده را پیمایش کند و در هر تکرار کد بدنه حلقه برای مقدار متغیر اجرا می شود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.