آماده سازی یک سایت کار چندان سختی نیست

۵۷ بازديد
طراحی سایت فروشگاهی در مشهد 
در‌این نوشته ی علمی می خواهیم به شما یادگرفتن دهیم که چطور یک وب سایت پباده سازی نمائید.

ولی برای داشتن یک وب سایت ماهر با پشتیبانی کارکشته بهتر میباشد از یک مجموعه ماهر مثل ما منفعت بگیرید تا در تمام فرآیند در کنار شما باشیم؛ ولی یادگیری ساخت وب سایت چیزی از ما نادر نمی نماید بلکه طولانی تر می نماید، پس با ما هم پا باشید!

تجهیزات اول لازم برای این فراگیری
شوق واشتیاق یادگیری
تمرین
یک لپ تاپ یا این که کامپیوتر رومیزی
وب لبریز سرعت
پیش نیاز
شناخت با سیستم مدیر محتوا
شناخت با وردپرس
شناخت با دامنه
شناخت با هاست
شناخت با سیستم مدیر محتوا
صفر تا صد، خودتون وب سایت پباده سازی نمایید

تمام تارنما هایی که پباده سازی می‌شوند از یک cms (سی ام اس) (سیستم رئیس محتوا) ( content management system ) به کارگیری می‌کنند. سیستم مدیر محتوا قابل انعطاف افزاری میباشد که وظیفه رئیس و پردازش داده ها وب سایت را برعهده دارااست.

شناخت با وردپرس
وردپرس یکی سیستم های مدیر محتوا می‌باشد که به طور open source (کد گشوده) و بدون‌پول در دست طراحان تارنما و عموم یوزرها وب قرار گرفته میباشد و عمل رئیس وبسایت، ساخت وب سایت، بازنویسی تارنما و … را به شدت شل نموده است. ما در‌این یادگرفتن با وردپرس که یک کدام از شایسته ترین و از نگاه امنیتی قدرتمند ترین cms دنیاست عمل می‌کنیم و جذاب میباشد که بدانید اکثر تارنما های وسیع عالم مانند: والت دیزنی، مرسدس بنز، بی بی سی، نیویورک تایمز و … روی همین بستر پیاده سازی گردیده اند.

از سیستم های رئیس محتوای دیگر می اقتدار، سیستم های منحصربه‌فرد، سیستم جوملا، دروپال و … را اسم پیروزی.

شناخت با دامنه:
صفر تا صد، خودتون وب سایت پباده سازی نمائید

دامنه یا این که دامین یک اسم مخصوص برای هر وب سایت میباشد که به www استارت و با .com یا این که .ir یا این که .info یا این که .org و… آخر می‌یابد. نمونه: www.iplusteam.com یا این که www.iplusteam.ir

شناخت با هاست:
صفر تا صد، خودتون وب سایت پباده سازی نمایید

هاست ( سرور )
به گویش بسیار بی آلایش هاست به عبارتی صاحبخانه تارنما شماست و نقش یک کامپیوتر را بازی می نماید که دارنده cpu ، هارد و … میباشد و وظیفه حفظ از داده ها وب سایت شما و پردازش آن و رساندن و اکران دادن تارنما شما به یوزرها را دارااست.

داده ها بیش تر درخصوص وردپرس
ما به توسعه علم ها فناوری داده ها (IT) امداد می‌کنیم همینطور به شما نیز یاری می‌کنیم تا وردپرس را جزو دنیای خویش نمائید.

“پروژه وردپرس برای اینجانب رده ویژه‌ای داراست. طراحان و برنامه‌نویسان متعدد هر مورد به نوبه خویش چیزی بدین پروژه بیشتر مینمایند. این همیاری‌ها سبب ساز به ایجاد برنامه ای خوشگل میشود که افتخار میکنم در آن نقش دارم. تا به امروز هزاران ساعت صرف پیشبرد پروژه وردپرس شده‌است و همچنان نیز برای پیشرفت روزافزون این پروژه کلیه کارایی خویش رو انجام میدهیم. از این که وردپرس را تحت عنوان بخشی از دنیای خویش تعیین کرده‌اید، سپاسگزاریم.”
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.