وبسايت خوب به چه شکل ممکن ميباشد؟

۶۷ بازديد
طراحی سایت فروشگاهی در مشهد 
کسی نیست که امروزه اهمیت اینترنت سایت خوب را دستکم بگیرد. اما داشتن یک وبسایت خوب چه‌طور ممکن میباشد؟ پباده سازی یک وب سایت خوب چه می باشد و چه گونه این دستور محقق می‌شود. همت شما بایستی این باشد که با فناوری های تازه سایتی با خصوصیت های مطلوب برای موتور های جستجو و یوزرها پباده سازی فرمائید . در زیر قصد داریم 13 ویژگی یک اینترنت سایت خوب را برای شما لیست کنیم تا بکمک آن بتوانید ساینی مناسب برای خویش دست و پا فرمائید.

طراحی سایت در مشهد

1.اهمیت محتوای وبسایت خوب: توصیه می شود که محتوایمان را از پستوی وبسایت در بیاوریم و همانند یک منوی خوب سرآشپز حرفه ای، در دسترس مخاطب و در صفحه اصلی اینترنت سایت بگذاریم. رعایت همین نکته کوچک یاری می نماید که بازدیدکننده همیشگی شما به راحتی با یک نگاه می‌تواند بفهمد کدام بخشها به تازگی آپ دیت گردیده و سریع می رود سر اصل نوشته‌ی‌علمی.

در حیث داشته باشید که محتوای وب سایت خوب می بایست بخوبی بهینه‌سازی گردیده و آپ تو دیت باشد. ناگفته پیداست که محتوا فقط به معنای نوشتار نیست بلکه علاوه بر متن شامل صوت، ویدیو، عکس، پوستر، اینفوگرافیک و بقیه فولدر‌ها نیز می باشد







2.ظاهر یک سایت خوب: زمانی کسی وارد وبسایت شما میشود وی‌لین موضوعی که حیث انها را به خویش جلب می نماید چهره ظاهری وبسایت شماست. کم هستد اشخاصی که فقط محتوا برایشان مهم باشد و بعد از محتوا سراغ چهره ظاهری بروند خیلی کم.

وبسایت بایستی دارای هارمونی در رنگ‌ها و تیتر خوانا و دسترسی ریلکس به تمام محتوا‌ها و تعدادی گرافیک باشد. به کارگیری از فونت‌های مناسب و عدم استفاده از تعداد متعددی از فونت‌های نا مربوط در ظاهر وب سایت تاثیر بسزایی دارااست. رنگهایی با کنتراست زیر به عنوان دور‌نما برای اینترنت سایت پیشنهاد می گردد. وجود تصاویر کم حجم و دیدنی می‌تواند روزگار حضور مخاطب را در وب سایت بالا پیروزشود و از این حیث از اهمیت بسزایی برخوردار‌است. هم چنین لوگوی شما معرف وب سایت شماست. وبسایت سوای لوگو معنی ندارد زیرا لوگوی وبسایت به عنوان نشانی از اینترنت سایت شما در کلیه جا خواهد بود و همیشه هنگامی که یک بازدید کننده لوگوی شما‌را در سایتی دیگر میبیند وب سایت شما را به یاد می‌آورد. لوگوی پباده سازی گردیده برای شما بایستی دارای یک بار معنای یگانه مرتبط با زمینه وبسایت شما باشد.



بطور کلی وجود گرافیک مناسب در سایت از سایر خصوصیت های یک اینترنت سایت خوب به اکانت می آید. در گرافیک اینترنت سایت نبایستی از رنگ های زننده یا این که به هم ریخته به کار گرفت.رنک بکگراند می بایست با رنگ متن کامال در تضادومغایرت باشد.بهتر میباشد در گرافیک اینترنت سایت تنها از 3 رنگ اصلی به کارگیری کنیم.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.