پردرآمدترینکاربراناینستاگرامخارجیوایرانیرابشناسید

۶۹ بازديد

طراحی سایت فروشگاهی در مشهد  
اینستاگرام (instagram) یک کدام از شبکه های مردمی بزرگی میباشد که میلیون ها استفاده کننده فعال از رمز تا راز عالم داشته و این اشخاص هر روز مبادرت به فرستادن و به اشتراک گذاری تصاویر و ویدیوهای خویش می‌کنند. ولی این آپلود تصاویر و ویدیوهای زیاد درین کانال اجتماعی آیا قادر است برای صاحبان حساب ها دارنده سودی نیز باشد؟ اکثری از ما درباره با نحوه های کسب درآمد از اینستاگرام مطالبی را شنیده ایم، و شاید اکثری از ما در ادامه استعمال از این شیوه ها نیز بوده باشیم . ولی درین مقاله قصد داریم تا در‌این خصوص داده ها بیشتری ارائه داده و تنی چند از مالامال درآمدترین یوزرها اینستاگرام را به یار پول هایی که برای هر پست اخذ می‌کنند، منتشر نماییم تا ببینیم که در حقیقت کسب درآمد از اینستاگرام برای یک استفاده کننده تا چه اندازه درست است و به چه شکل می اقتدار این فعالیت را انجام اعطا کرد.

طرز کسب درآمد یوزرها از اینستاگرام
طرز کسب درآمد یوزرها از اینستاگرام
همان گونه که اشاره شد، اکثری از صاحبان حساب در کانال اجتماعی اینستاگرام، دارنده درآمدهای هنگفتی صرفا از این کانال اجتماعی میباشند که در قبال هر پست اخذ می‌کنند. ولی این درآمد ها از کجا تامین میگردد؟ آیا خویش اینستاگرام به کاربرانی که فالوور متعددی داشته باشند، در عوض این تعداد فالوور، مبلغی پرداخت مینماید؟

همگی ما می‌دانیم که شبکه‌های‌عمومی متعددی همانند توئیتر و یوتیوب می‌باشند که به ازای وصال تعداد بازدید از پست های شما، به یک میزان کافی یگانه، به شما پول پرداخت میکنند، و براین اساس میتوانید به کسب درآمد از یوتیوب بپردازید. ولی اینستاگرام این سیرتکامل وجود ندارد و برای پست های شما حتی در شرایطی که دارنده میلیون ها بازدید کننده نیز باشد، مبلغی پرداخت نمی نماید. سوالی که‌این جا پیش خواهد آمد این میباشد که پس اشخاص چه‌طور می‌توانند از روش اینستاگرام به درآمدهای میلیونی دست یابند به گونه ای که شخصی مثل سلنا گومز، که یک خواننده مشهور می‌باشد، برای هر پست اینستاگرامی خویش پولی حدود ۵۵۰ هزار دلار درآمد کسب میکند.

برای جواب به‌این سوال بایستی بگوییم که در شرایطی‌که چه خویش اینستاگرام، بابت پست های شما مبلغی پرداخت نمی نماید، ولی مدام اشخاص و موسسات تبلیغاتی می‌باشند که پرداخت این مبالغ هنگفت را به عهده بگیرند. به عبارت دقیقتر، هر گاه یک سلبریتی پر اسم و رسم که دارنده فالوورهای اکثری است، تصویری را در اینستاگرام منتشر می‌کند که یار و همدم با یک کالا یگانه از یک کمپانی یگانه گرفته شده‌است، مثل پوشاک، اثاثیه آرایشی، اتومبیل و یا این که بقیه تولید ها، آن کمپانی در قبال این تصاویر به او پول پرداخت می‌کند. بدین ترتیب اشخاص میتوانند از روش این نحوه، پول های بسیار متعددی را به دست آورده و تبدیل به یکی لبریز درآمدترین یوزرها اینستاگرام گردند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.