تگ چه می باشد؟

مقالات طراحی سایت

تگ چه می باشد؟

۶۱ بازديد
طراحی سایت فروشگاهی در مشهد  HTML به کمک برچسب‌‌ها (Tags) عناصر متفاوت را کنار هم می‌چیند و هر کاربر با اعتنا به نیاز خود از آن ها استفاده مینماید. شاید بپرسید تگ چه میباشد؟ تگ‌ها عناصری می باشند که وظایف گوناگونی دارند و با فراخوانی هر مورد کارشان مقدمه شده و با بستن تگ کارشان تمام می شود. مثلا برای نوشتن پاراگراف‌ها در لهجه HTML از تگ p استفاده میشود و وقتی که پاراگراف تمام شده، تگ هم بسته می‌گردد. همچنین برای نشان دادن پیوند‌ها از تگ a استفاده در صفحه ها وب به کار گیری می گردد. مثلا :







تارنما سون لرن



تگ‌های HTML در حقیقت همان دستورالعمل‌های این لهجه می‌باشند که به مرورگر می گویند کاغذ مورد نظر از چه عناصری ساخته شده است. هر کدام از این Tag مضمون‌ و معنی خاصی دارند و به شما امکاناتی مانند تغییر تحول چهره ظاهری متن ها، ایجاد لیست‌های متعدد و به هم متصل کردن صفحه ها را میدهند. همچنین از آنان برای کار با صدا، تصویر و غیره به کارگیری می شود.







مهم‌ترین تگ‌های HTML را بشناسید



تنوع تگ‌ها در HTML بسیار بالاست و این تگ‌ها در نسخه‌های تازه در هم اکنون پیشرفت و بهبود می باشند. بعضا از آن‌ها محبوبیت چندانی نداشته و کم کم به وسیله طراحان وب به کار گیری می شوند. مثلا تگ meter که برای اندازه‌گیری می باشد به ندرت توسط طراحان تارنما استفاده میگردد.







از طرفی دیگر تگ



که برای تقسیم کردن صفحه به بخش‌های متفاوت به کار می‌رود، نسبتاً بخش جدا نشدنی در ساخت وب سایت است. پس در شرایطی که قصد دارید بر این لهجه مسلط شوید، به شما سفارش می کنیم که به بررسی و مطالعه تگ‌های مختلف HTML بپردازید.







دسترسی یکجا به لیست بی نقص تگ‌های HTML
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.